اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

اهدای ۱۵۰۰ جلد کتاب به مدارس کم‌برخوردار آذربایجان‌غربی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی گفت: کتابخانه دو مدرسه کم‌برخوردار سطح استان با یک هزار و ۵۰۰ جلد کتاب در هفته ملی کودک تجهیز می‌شود.

اهدای ۱۵۰۰ جلد کتاب به مدارس کم‌برخوردار آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، جواد زاهدی امروز در نشست شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی هفته ملی کودک با اشاره به تجهیز کتابخانه دو مدرسه کم‌برخوردار سطح استان با یک هزار و ۵۰۰ جلد کتاب اظهار کرد: کتاب یکی از روش‌های مهم برای انتقال دانش و مفاهیم به کودکان و نوجوانان است که نقش مهمی در یادگیری دارد.

وی با بیان اینکه برنامه‌های هفته ملی کودک در واقع با هدف نشان دادن اهمیت دوران کودکی و توجه به هویت ملی و آموزه‌های دینی برگزار می‌شود، افزود: برنامه‌های هفته ملی کودک در دو سطح ویژه مربیان تربیتی و اولیای والدین و ویژه کودکان اجرا می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی با بیان اینکه در هفته ملی کودک عضویت در همه مراکز کانون در سطح استان رایگان است، ادامه داد: همچنین کودکان در این هفته می‌توانند به صورت رایگان از موزه کودک که در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان واقع در پارک ملت بازید داشته باشند.

وی از اجرای ۳۰ عنوان برنامه در این هفته خبر داد و عنوان کرد: برگزاری مرحله استانی جشنواره قصه‌گویی، برپایی مراسم و اهدای نشان آب‌بان به کودکان، برپایی آیینی با عنوان از دعای باران تا نجات آب، دیدار کودکان با مسؤولان شهرستانی، عیادت از کودکان بیمار در بیمارستان‌ها و برگزاری کارگاه‌های تخصصی با حضور کارشناسان سازمان‌های هلال‌احمر، بهزیستی، بهداشت و تبلیغات اسلامی از جمله این برنامه‌ها است.

انتهای پیام/ ۶۱۰۲۳/ پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول