اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

در گام دوم انقلاب، ما در مرحله بالندگی و فرهیختگی قرار گرفته‌ایم

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بایستی فکر، اندیشه و عمل ما در راستای شهدا باشد، گفت: امروز در گام دوم انقلاب، ما در مرحله بالندگی و فرهیختگی قرار گرفته‌ایم.

در گام دوم انقلاب، ما در مرحله بالندگی و فرهیختگی قرار گرفته‌ایم

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، پیش از ظهر امروز یادواره 210 شهید ارتش کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون فرهنگی تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح، مسوولان استانی و شهرستانی و خانواده‌های شهدا در مجموعه فرهنگی و ورزشی آموزش و پرورش گچساران برگزار شد.

 در این مراسم احد جمالی با عرض تسلیت ایام ماه محرم و شهادت امام زین العابدین (ع) گفت: هر چه داریم از برکت خون شهدا است.

وی با گرامی داشت هفته دفاع مقدس و عملیات ثامن الائمه، سالروز حصر آبادان ابراز کرد:بیانات  امام راحل را فراموش نخواهیم کرد که ایشان بیان داشتند، حصر آبادان باید شکسته شود.

 معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه 210شهید سرافراز ارتش جمهوری اسلامی از فرزند این دیار بودند و این افتخار بزرگی برای استان است، عنوان کرد: ما فراموش نمی‌کنیم در همان ابتدا در فکه بنی صدر خائن دستور عقب نشینی دادند اما همین تیپ ۳۷ رزهی ایستادگی کرد و عقب نیامد.

جمالی با بیان اینکه امروز وظیفه ما است که به نسل‌های آینده این ایستادگی و مقاومت را انتقال دهیم، اظهار کرد: فراموش نمی‌کنیم وقتی بحث آزادی خرمشهر بود بر اساس فرمول‌های نظامی آزادی خرمشهر غیرممکن بود چنان که صدام گفت اگر خرمشهر را آزاد کردید کلید بصره را می‌دهم و مشاهده کردیم که امام بیان داشتند، خرمشهر را خدا آزاد کرد.

وی ادامه داد: ما با دشمنانی طرف بودیم که تا دندان مسلح بودند و هرگز فراموش نمی‌کنیم چه خون‌هایی دادیم تا امروز در اوج عزت و اقتدار به سر می‌بریم.

 معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه همه ما  بایستی فکر، اندیشه و عمل در راستای شهدا باشد، اذعان کرد: خدا را شاکریم ملتی بزرگ فهیم و آگاه داریم و امروز در گام دوم انقلاب ما در مرحله بالندگی و فرهیختگی قرار گرفته‌ایم.

 جمالی بیان کرد:فراموش نمی‌کنیم قبل از ملی شدن نفت، رزم آرا گفت ((ملتی که نمی‌تواند یک آفتابه بسازد به دنبال ملی شدن نفت است ))، گفت: امروز در همه عرصه‌ها این افتخار را داریم که فرزندان ما بالندگی حکومت را به دنیا نشان داده‌اند.

 وی ابراز کرد: دولت؛ دولت نظام جمهوری اسلامی است همان‌گونه که سپاه و ارتش نیز متعلق به جمهوری اسلامی هستند و شرایط فعلی وظیفه ما را سنگین‌تر کرده است و همانگونه که در دفاع مقدس وحدت داشتیم امروز هم با وحدت در کنار هم باشیم.

انتهای پیام/82031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول