اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

آمریکا دنبال آزادی و دموکراسی نیست/ مدیران در خط مقدم رفع مشکلات مردم باشند

استاندار سمنان با بیان اینکه بودجه نظامی آمریکا به‌تنهایی 10 برابر روسیه است و کشورهایی که بودجه نظامی بیشتری دارند، به دنبال آزادی و دموکراسی نیستند، گفت: امروز مدیران باید در خط مقدم رفع مشکلات مردم باشند.

آمریکا دنبال آزادی و دموکراسی نیست/ مدیران در خط مقدم رفع مشکلات مردم باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهمیرزاد، علیرضا آشناگر بعدازظهر امروز در گردهمایی اعضای پایگاه بسیج مالک اشتر ویژه مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان سمنان که در اردوگاه شهید کلاهدوز شهمیرزاد برگزار شد، اظهار کرد: این تشکیلات نشان از این دارد که اکثریت مدیران کشور و استان سمنان را افراد انقلابی و مؤمن تشکیل داده‌اند.

وی با بیان اینکه گام‌هایی که تاکنون برای دوران دفاع مقدس برداشته شده، واقع‌گرایانه، دلسوزانه و مطلوب بوده است، ادامه داد: از هشت سال دوران دفاع مقدس، مردم ما باید درس‌های فراوانی بیاموزند و دشمنان نیز باید عبرت بگیرند تا دچار خطاهای محاسباتی دیگری نشوند.

استاندار سمنان اضافه کرد: یکی از درس‌های هشت سال دوران دفاع مقدس این بود که ما هیچ‌گاه آغازگر جنگ نبودیم و برابر متجاوز دفاع کردیم و به همین خاطر چون از نوامیس، خاک، دین و عزت و شرف ملت دفاع کردیم، این دفاع مقدس نام گرفت.

آشناگر با بیان اینکه این دفاع برای تمام آزادگان جهان مقدس و قابل‌احترام است، افزود: بنا بر فرموده امام راحل، در این جنگ ما مظلومیت و حس برادری و اخوت خود و چهره منفور دشمن را به دنیا نشان دادیم و همچنین در این جنگ توانستیم برابر قدرت‌های مستکبر جهان ایستادگی کنیم.

دشمنان همچنان در محاسبات اشتباه به سر می‌برند

وی بیان کرد: دشمنان ایران اسلامی همچنان در حال برنامه‌ریزی و تحمیل فتنه و محاسبات اشتباه به سر می‌برند و درس عبرت نگرفته‌اند و جهالت برخی از افراد مسلمان در منطقه باعث سوءاستفاده دشمنان شده است و جنگ فرقه‌ای بزرگی را برای مسلمان‌کشی راه‌اندازی کردند.

استاندار سمنان عنوان کرد: اگر ایران، فرزندان این دیار، تدابیر مقام معظم رهبری و حمایت دولت نبود، امروز آنها موفق می‌شدند گرگ‌هایی را برای دریدن جان و ناموس مسلمانان و به یغما بردن ثروت آنان در منطقه بپرورانند.

آشناگر تصریح کرد: در جنگ تحمیلی و دوران دفاع مقدس ما به‌طورقطع پیروز شدیم و حتی اجازه ندادیم، برای نخستین بار یک وجب از خاک ایران در اختیار دشمن باقی بماند.

وی تأکید کرد: در صحنه‌های دیگر و همچنین عرصه‌های دیپلماسی نیز با تمام توان، تدابیر مقام معظم رهبری و همراهی تمام ارکان نظام، توانستیم پیروز شویم و همه منطق صلح‌خواهانه و منطقی ما را پذیرفتند.

استاندار سمنان گفت: امروز 16 ماه از خروج ترامپ از برجام می‌گذرد و ادعا داشت که پس از سه ماه می‌تواند ایران اسلامی را از پای دربیاورد؛ اما این اتفاق نیفتاد.

آشناگر با بیان اینکه امروز پس از گذر از شوک اولیه خروج از برجام، در حال ساماندهی مسائل و موضوعات اقتصادی خود هستیم، اظهار کرد: امروز نیز پس از ایستادگی و مقاومت ملت غیور ما و مدیریت مسؤولان، آنها پس از شکست در سیاست‌های خود، ادعای مذاکره بدون قید و شرط را دارند که این نیز از نیت‌های فریبکارانه آنها است.

وی تصریح کرد: بودجه نظامی آمریکا به‌تنهایی 10 برابر کشور روسیه است و کشورهایی که بودجه نظامی بیشتری دارند، قطعاً به دنبال آزادی و دموکراسی نیستند.

دشمنان می‌خواهند قدرت دفاعی ما را از بین ببرند

استاندار سمنان ادامه داد: ایران اسلامی تنها 2.2 درصد از تولیدات ناخالص داخلی خود را برای بودجه دفاعی و نه نظامی، در نظر گرفته است که دشمنان نظام می‌خواهند این مؤلفه قدرت را از ملت ما بگیرند که البته ملت غیور ما هوشمند و هوشیار است.

آشناگر اضافه کرد: نوع کار مدیران باعث شد تا استان سمنان در شاخص رضایتمندی مردم رتبه برتر را در کشور به خود اختصاص دهد و نیاز است تا در این زمینه به خودباوری ایمان داشته باشیم.

وی با بیان اینکه ما کشوری ثروتمند و جوانان بسیار پرشوری داریم، افزود: شما برادران بسیجی که بیشترین تعلق‌خاطر را به انقلاب و آرمان‌های انقلاب دارید، باید علمدار این قضیه باشید و عملیات روانی دشمن را خنثی کنید.

استاندار سمنان تأکید کرد: بسیجیان باید در خنثی‌سازی عملیات روانی دشمن در زمینه ایجاد شکاف بین آحاد مردم و همچنین مردم و مسؤولان و پروسه ناکارآمد نشان دادن دولت کمک کنند.

آشناگر بیان کرد: همان‌گونه که مقام معظم رهبری بر حمایت از دولت تأکید داشتند، بسیجیان نیز بدون هیچ ابایی، از خدمات دولت حمایت و آن‌ها را بیان کنند.

نشر روایت‌ها و خاطرات دوران دفاع مقدس برای جوانان 

وی با بیان اینکه نیاز است، امروز روایت‌ها، خاطرات و ارزش‌های فاخر دوران دفاع مقدس را برای جوانان و نوجوانان نشر داد، افزود: امروز ایجاد تسهیل در امور مردم و خدمت به این ملت، همانند شرکت در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل و ایثارگری در دوران هشت سال دفاع مقدس است.

استاندار سمنان ادامه داد: امروز مدیران باید در خط مقدم به رفع مشکلات مردم بپردازند و بزرگ‌ترین خدمت مسؤولان برای اینکه کشور راه پیشرفت توسعه را دنبال کند، رفع موانع و توجه جدی به تولید داخلی و ملی است.

آشناگر اظهار کرد: استان سمنان هم در پرداخت تسهیلات و ارزیابی پرداخت تسهیلات و همچنین پایداری صنایع استان،‌ عملکرد بسیار خوبی داشته است؛ اما همچنان باید حمایت از تولید در سرلوحه کاری مدیران قرار داشته باشد.

وی گفت: از زحمات شما مدیران هم در دوران دفاع مقدس و هم در شرایط فعلی که دشمن بر ما تحمیل کرده و خاضعانه و مخلصانه به خدمت به مردم می‌پردازید، تقدیر کنم.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: امیدواریم با تلاش، همراهی و همکاری مضاعف، بتوانیم این شرایط را پشت سر گذاشته و مسیر توسعه، رشد و بالندگی را برای این مردم فراهم کنیم.

انتهای پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول