اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

بحران در بندر؛ شکست خانگی شاگردان اشجاری مقابل استقلال ملاثانی

تیم فوتبال شهرداری آستارا در هفته دوم رقابت‌های لیگ دسته دوم مقابل تیم فوتبال استقلال ملاثانی با نتیجه دو بر یک تن به شکست داد.

بحران در بندر؛ شکست خانگی شاگردان اشجاری مقابل استقلال ملاثانی

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، دو تیم فوتبال شهرداری آستارا و استقلال ملاثانی از هفته دوم رقابت‌های لیگ دسته دوم و در گروه الف این رقابت‌ها در ورزشگاه وحدت آستارا به مصاف یکدیگر رفتند.

داوران: شهاب محمدی، امین اسکندری و یاسر نوربخش

ترکیب تیم فوتبال شهرداری آستارا:

آیدین مسعودی، سید احمد آهی، معین تقوی، میلاد افشه، پویا عزیزپور، علی ربیع‌زاد، امین حقده، مبین رضاپور، ابراهیم بزرگی، محمد آزادطلب و پژمان ثباتی

سرمربی: حسن اشجاری

شاگردان اشجاری که در نخستین دیدار فصل در کرمان مقابل مس نوین این شهر با دو گل تن به شکست داده بودند، برای جبران مقابل دیدگان هوادارانشان به میدان رفتند، شهرداری‌چی‌ها در این دیدار خیلی زود به گل دست‌یافتند ولی این تیم میهمان بود که با دو گل، ورق را برگردانده و با پیروزی دو بر یک زمین مسابقه را ترک کرد.

«علی فاتح» در دقیقه ۲۵ و «رضا رضایی» در دقیقه ۴۸ بازی برای استقلال ملاثانی اهواز و «پژمان ثباتی» در دقیقه ۱۰ بازی برای تیم شهرداری آستارا گل به ثمر رساندند.

به گزارش فارس، تیم فوتبال شهرداری آستارا فصل نقل و انتقالاتی را با سرمربیگری علی‌رضا رخ‌چکا آغاز کرد، تغییرات در تیم مرزنشین گیلان زمین، دیری نپایید و حسن اشجاری خیلی زود به تیم فصل گذشته خود بازگشت و تاکنون دو شکست در کارنامه شهرداری‌چی‌ها ثبت شده است.

شهرداری آستارا در هفته سوم رقابت‌های لیگ دسته دوم در اهواز به مصاف فولاد نوین این شهر می‌رود، این دیدار نهم مهر‌ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول