به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج حادثه 29 بهمن سال 96 هواپیای ایتیآر 72 پرواز تهران یاسوج نقطهای برای عقبگرد و محرومیت بیشتر استان کهگیلویه و بویراحمد شد.
حادثهای غمانگیز که تبعات روحی و روانی آن تا سالهای سال برای مردم استان کهگیلویه و بویراحمد به یادگار خواهد ماند حادثهای که موجب شد استان از قافله توسعه عقب بماند.
بعد از سقوط هواپیما مردم استان انتظار داشتند به دلیل این حادثه سنگین دولت با مردم همراهی کرده و علاوه بر این که اجازه ندهد پروازها به فرودگاه استان متوقف شود علاوه بر آن تعداد پروازهای استان هم بیشتر شود اما دولت نه تنها باری از غم مردم استان نکاست بلکه همان یک پرواز روزانه تهران یاسوج و بالعکس را هم لغو کرد تا کهگیلویه و بویراحمد بیش از پیش در گرداب محرومیت غرق شود.
بعد از حاثه سنگین پرواز تهران یاسوج به یکباره پروازها به دلیل ناامن بودن خط هوایی و عدم ورود شرکتهای هوایی به استان لغو شد و پس از آن بود که دیگر استان رنگ حضور مدیران و وزیران و کارشناسان و مسؤولان کشوری را ندید و اگر هم سفری به استان صورت گرفت از طریق پرواز شیراز و در ادامه سفر زمینی 3 ساعته بود که همین موجب فراری دادن سرمایهگذارن و گریزان بودن سفر مسؤولان طراز اول کشوری به استان شد.
در آخرین نمونه به دلیل راکد بودن پروازها به فرودگاه یاسوج وزیر نیرو مجبور به سفر به استان با پرواز اهواز شد و آن هم به دلیل شرایط جوی لغو شد تا به این ترتیب بی تدبیریهای دولت بعد از حادثه 29 بهمن سال 96 کامل شود.
انتهای پیام/82009