اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

آذرافروز: اقتدار ایران به دنیا نفوذ کرده است

ارشد نظامی آجا در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری گفت: اقتدار جمهوری اسلامی ایران به کشورهای دنیا نفوذ کرده و این اقتدار از آنجا حائز اهمیت است که برای حمایت از کشورهای مظلوم استفاده می‌شود.

آذرافروز: اقتدار ایران به دنیا نفوذ کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان امیر محسن آذرافروز صبح امروز در کنگره سراسری 39 هزار شهید سربار نیروی زمینی ارتش اظهار کرد: به برکت خون شهدا اقتدار جمهوری اسلامی ایران به کشورهای دنیا نفوذ کرده است، این اقتدار از آنجا حائز اهمیت است که برای حمایت از کشورهای مظلوم استفاده می‌شود.

ارشد نظامی آجا در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری ادامه داد: امنیت، آرامش و تحولات فکری و روحی ایجاد شده در جامعه از برکات خون شهدای جنگ تحمیلی است و شهادت جوانانی که سال‌ها بعد از پایان جنگ دنیا آمده‌اند از جلوه‌های تأثیر جنگ بر نسل‌های بعد است.

آذرافروز تصریح کرد: امنیت و اقتدار امروز جامعه مرهون رشادت‌های رزمندگان بود و همان خون‌ها هستند که امروز فرهنگ شهادت را در جامعه جاری کرده‌اند.

ارشد نظامی آجا در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: تعداد کل شهدای نیروهای مسلح در دوران دفاع مقدس 213 هزار نفر و مجموع شهدای ارتش 49 هزار نفر بودند که 39 هزار نفر از آن‌ها را کارکنان وظیفه تشکیل می‌دادند.

وی با اشاره به این‌که استان اصفهان بیشترین تعداد شهید را در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب کرده است اضافه کرد: از 23 هزارشهید استان اصفهان 3 هزار نفر شهدای ارتش جمهوری اسلامی هستند که 2542 نفر از آن‌ها کارکنان وظیفه بودند.

آذرافروز در تشریح نقش کارکنان وظیفه در دوران دفاع مقدس یادآور شد: در سال 60 به خدمت سربازی رفتم، پس از دوران آموزشی به منطقه فکه اعزام شدم و شاهد بودم که به دلیل کمبود افسران 80 درصد کارهایی که در آتش‌بارها انجام می‌شد بر عهده کارکنان وظیفه بود و در عملیات والفجر مقدماتی یک فروند هواپیمای میگ 23 دشمن را کارکنان وظیفه ساقط کردند.

انتهای پیام/63113/م20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول