اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

ایجاد 12260 شغل جدید در همدان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: : در مجموع در سامانه رصد و بخش مسکن در استان همدان در 6 ماه امسال 12 هزار و 260 نفر شغل ایجاد شده است.

ایجاد 12260 شغل جدید در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سید احمد توصیفیان ظهر امروز در کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری استان همدان با بیان اینکه در بخش عملکرد اشتغال عنوان شده در سند توسعه استان تعداد 19 هزار و 200 نفر تعهد اشتغال در سال جاری است اظهار کرد: از این تعداد اشتغال ثبت شده در سامانه رصد در 6 ماه امسال 9 هزار و 752 نفر بوده است.

وی با بیان اینکه در بخش مسکن اشتغال براساس محاسبات کارشناسی 2 هزار و 508 شغل ایجاد شده است ادامه داد: در مجموع در سامانه رصد و بخش مسکن طی 6 ماه امسال 12 هزار و 260 نفر شغل ایجاد شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان با بیان اینکه درصد تحقق اشتغال نسبت به تعهد سال‌جاری 64 درصد است بیان کرد: تعهد سالیانه اشتغال در 6 ماه اول محقق شده است.

وی با اشاره به اینکه اشتغال ایجاد شده در اکثر دستگاه‌ها اشتغال بیش از 50 درصد است افزود: بهزیستی 72 درصد، صنعت، معدن تجارت استان 67 درصد، کمیته امداد 63 درصد، میراث فرهنگی 61 درصد، علوم پزشکی 58 درصد، جهاد کشاورزی 57 درصد اشتغال تعهد شده را محقق کرده‌اند.

توصیفیان در رابطه با بیمه‌شدگان جدید استان در 6 ماهه امسال افزود: در استان همدان 4 هزار و 235 بیمه شده جدید تامین اجتماعی و 3 هزار و 439 بیمه روستایی و در مجموع 7 هزار و 674 نفر بیمه شده جدید در استان همدان ثبت شده است.

وی در رابطه با تسهیلات اشتغال پایدار روستایی با بیان اینکه سر جمع اعتبار تخصیص داده شده در اشتغال پایدار روستایی برای استان همدان 369 میلیارد تومان است افزود: 289.4 میلیارد تومان معادل 78 درصد اعتبار پرداخت شده است.

انتهای پیام/89045/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول