اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

48 دستگاه اداری کردستان در جشنواره شهید رجایی ارزیابی شدند

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان گفت: امسال 48 دستگاه اداری در استان در جشنواره شهید رجایی ارزیابی شدند.

48 دستگاه اداری کردستان در جشنواره شهید رجایی ارزیابی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، بهرام نصراللهی‌زاده در شورای اداری استان کردستان که در سالن پیامبر اعظم استانداری برگزار شد، اظهار کرد:‌ 22دومین جشنواره شهید رجایی که به برنامه ارزیابی دستگاه‌های اجرایی در رابطه با اهداف تحول اداری ارتباط دارد، در استان اجرایی شده است.

وی اذعان داشت: از آنجایی که همه از قبل تولد تا زمان مرگ با نظام اداری ارتباط داریم لذا سیستم اداری ما در کشور بسیار پرمشغله و پروظیفه است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان خاطرنشان کرد: برنامه‌های زیادی برای ارزیابی عملکرد نظام اداری در کشور برگزار می‌شود که یکی از برنامه‌ها طرح شهید رجایی است.

وی اضافه کرد:‌ ارزیابی عملکردها موجب می‌شود نقاط قوت ارتقا و در نقاطی که نقطه ضعفی داریم با ارائه راهکارها و ایجاد انگیزه بیشتر زمینه رفع آن فراهم شود.

نصراللهی‌زاده ادامه داد: در جشنواره شهید رجایی ادارات در هفت محور اصلاح ساختار، مدیریت سرمایه انسانی، بهبود فضای کسب و کار، ارتقای سلامت اداری، شفافیت مالی و اداری و غیره ارزیابی می‌شوند.

وی عنوان کرد: هر ساله این طرح در یک فرآیند مشخص برگزار شده و دستگاه‌ها در دو شاخص عمومی و اختصاصی و براساس مستندات دستگاه‌ها ارزیابی خواهند شد.

نصراللهی‌زاده افزود: ارزیابی دستگاه‌ها در سال جاری نسبت به سال 97 بیش از 6 درصد در شاخص‌های عمومی رشد داشته است.

وی تصریح کرد: 48 دستگاه اداری استان در این جشنواره شرکت کرده‌اند که در برخی از گروه‌های چندگانه که توسط سازمان اداری و استخدامی کشور تعریف شده، تعداد دستگاه‌های شرکت کننده بیش از سایر گروه‌ها بود.

وی عنوان کرد:‌ در جشنواره شهید رجایی 5 دستگاه در استان کردستان به عنوان دستگاه‌های برتر و در شاخص عمومی هم دو دستگاه به عنوان دستگاه برتر انتخاب شده‌اند.

وی اذعان داشت:‌ در شاخص‌های اختصاصی با مشکل مواجه هستیم حدود 20 دستگاه، شاخص اختصاصی آنها هزار بود که برای انتخاب دستگاه برتر در این زمینه، به رتبه و نمره دستگاه‌ها در شاخص عمومی توجه شد.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول