اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

ممنوعیت تبادل 38 نوع فایل در اوت لوک

مایکروسافت قصد دارد تبادل 38 نوع فایل مختلف را از طریق خدمات پست الکترونیک اوت لوک خود ممنوع کند تا امنیت این خدمات را افزایش دهد.

ممنوعیت تبادل 38 نوع فایل در اوت لوک

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از زددی نت، مایکروسافت با هدف افزایش ایمنی سرویس پست الکترونیک اوت لوک فهرستی از ۳۸ نوع فایل مختلف را تهیه کرده که نمی توان آنها را از این طریق منتقل کرد.

پیش از این ۱۰۴ نوع فایل مختلف شامل این ممنوعیت بودند و حالا ۳۸ نوع فایل جدید هم به این جمع اضافه شده است. افزونه های ممنوع شده معمولا برای تبادل بدافزار در نظر گرفته می شدند.

 

با آغاز اعمال ممنوعیت یادشده کاربران دیگر نمی توانند فایل هایی با افزونه های مذکور را از حساب های اوت لوک خود بارگذاری کنند، حتی اگر آنها را قبلا دریافت کرده باشند.

مایکروسافت با صدور بیانیه ای در این زمینه اعلام کرده که اکثر افزونه های فایل های بلوکه شده پیش از این چندان کاربردی نبوده و مورد استفاده قرار نمی گرفتند و لذا این تغییر مشکلات زیادی برای افراد یا سازمان ها ایجاد نمی کند.

ممنوعیت های جدید فایل های جاوا، پایتون، پاورشل، گواهی های دیجیتال و انواع فایل های مورد استفاده برای سواستفاده از آسیب پذیری های نرم افزارهای ثالث را در بر می گیرد. زمان اعمال این ممنوعیت بسیار زود عنوان شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول