اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

مقاومت، قدرتمندترین گفتمان در منطقه/ الگو گیری از دفاع مقدس راه پیروزی در جنگ اقتصادی است

امام‌جمعه خرم‌آباد گفت: با الگو گرفتن از دفاع مقدس می‌توانیم در جنگ اقتصادی پیروز شویم.

مقاومت، قدرتمندترین گفتمان در منطقه/ الگو گیری از دفاع مقدس راه پیروزی در جنگ اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، آیت‌الله سید احمد میرعمادی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این شهرستان، ضمن گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: یکی از ابعاد دفاع مقدس، مصونیت‌بخشی است، به این معنی که این دوران انقلاب اسلامی را در مقابل تهدیدات دشمن مقاوم کرد.

دفاع مقدس ایران را مقاوم و آسیب‌ناپذیر کرد

وی خاطرنشان کرد: اگر کشور و جامعه را به یک بدن تشبیه کنیم، همچنان‌که واکسیناسیون سبب می‌شود بدن در برابر حملات آسیب‌ناپذیر شود، دفاع مقدس نیز ملت و کشور ایران را آسیب‌ناپذیر کرد.

امام‌جمعه خرم‌آباد با اشاره به مقاوت ملت ایران با گذشت بیش از 35 سال از جنگ تحمیلی، افزود: اکنون ایران در برابر تمام هجمه‌های دشمن ایستادگی کرده و این مهم به برکت دفاع مقدس است.

میرعمادی بیان داشت: دفاع مقدس ما را در برابر تهاجم فرهنگی، در برابر جنگ نرم، در برابر فشار سیاسی و بین‌المللی و همچنین جنگ سخت و تهدیدات نظامی دشمن مقاوم کرده است.

امام‌جمعه خرم‌آباد با تأکید بر اینکه دفاع مقدس همچنین ما را در جنگ اقتصادی مقاوم می‌کند، گفت: امروز باید در مقابل دشمن آرایش نظامی اقتصادی بگیریم، چرا که با تحقق این موضوع بدون تردید در برابر تحریم اقتصادی دشمن پیروز هستیم.

وی با اشاره به اثرگذاری ویژه دفاع مقدس، اظهار داشت: تا زمانی که حال و هوا و فضای دفاع مقدس بر ما حاکم باشد، مقاوم و آسیب‌ناپذیر هستیم و دشمن قادر به سلطه بر ملت ایران نخواهد بود.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان، دفاع مقدس را بهترین الگو خواند و افزود: امروز نظام سلطه و در راس آن، آمریکا جنگ تمام عیار اقتصادی را بر ملت ایران تحمیل کرده و مصمم است تمام پایه‌های اقتصاد ایران را نابود کند.

لزوم تبیین نقشه راه اقتصادی مطابق با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی

امام‌جمعه خرم‌آباد با بیان اینکه رهبر انقلاب به عنوان دیده‌بان هوشیار و با بصیرت وظایف همه را در جنگ اقتصادی ترسیم کرده‌اند، افزود: امروز وظیفه دستگاه‌های اجرایی در جنگ اقتصادی برنامه‌ریزی، سیاست‌گذاری، تبیین نقشه راه اقتصادی مطابق با سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی است.

آیت‌الله میرعمادی ادامه داد: دولت باید در این زمینه قدم برداشته و موظف است بند بند سیاست اقتصاد مقاومتی را اجرا کند.

وی با بیان اینکه طی این سال‌ها دولت چه میزان از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را اجرایی کرده، گفت: اگر این مهم تحقق نیابد بدون شک آسیب‌پذیر خواهیم شد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان، مقابله با فساد و اخلال‌گران نظم اقتصادی را وظیفه دستگاه قضائی در جنگ اقتصادی عنوان و تصریح کرد: باید با این افراد مقابله کمک کرد، همچنین باید از رونق تولید حمایت نمود.

امام‌جمعه خرم‌آباد خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی تاکنون چه قوانینی برای رونق تولید و رفع موانع پیش‌روی تولیدکنندگان وضع کرده است؟

آیت‌الله میرعمادی با تأکید بر اینکه امروز با الگو گرفتن از دفاع مقدس می‌توانیم در جنگ اقتصادی پیروز شده و دشمن را ناکارآمد کنیم، تحقق این مهم را در گرو عمل‌کردن هر شخص به وظایف خود بیان کرد.

راهبرد مقاومت قدرتمندترین گفتمان در منطقه است

وی با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری، تصریح کرد: معظم‌اله اخیرا راهبردهای مقابله با دشمن را به خوبی ترسیم نمودند، از راهبرد سازشی که در طول این مدت ناکارآمد بوده و نتیجه‌ای جز ذلت و سلطه پیدا کردن آمریکا نداشته است تا راهبرد مقاومت که امروز قدرتمندترین گفتمان در منطقه است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان بیان داشت: راهبرد مقاومت امروز در اوج انسجام و اتحاد است، گویا که یک فرمانده داشته و از یک نقطه دستور می‌گیرد.

آیت‌الله میرعمادی با تأکید بر اینکه راهبرد مقاومت توانسته دشمن را به عقب براند، افزود: در دوران دفاع مقدس مقاومت ملت ایران توانست صدام و اربابان وی را وادار به عقب نشینی کند.

وی ادامه داد: در حوادث اخیر خلیج فارس نیز راهبرد مقاومت توانست آمریکا را به عقب نشینی وادار کند، همچنان‌که انگلیس مکاری که امروز در برابر رئیس‌جمهوری ایران قرار می‌گیرد با یک لحن عامرانه سخن می‌گوید را در خلیج فارس مجبور به عذرخواهی کرد.

امام‌جمعه خرم‌آباد با بیان اینکه راهبرد مقاومت امروز در درون آل‌سعود ترس و واهمه ایجاد کرده است، گفت: امروز فضای عربستان نشان می‌دهد که این کشور بی‌دفاع و آسیب‌پذیر است.

انتهای پیام/85018

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول