اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

مذاکره با زور و فریب به سرانجام نمی‌رسد

معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا گفت: در شرایط کنونی مهمترین تکلیف مردم ما دشمن شناسی و بررسی مواضع دشمن است.

مذاکره با زور و فریب به سرانجام نمی‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از داراب سردار محمدجعفر اسدی در یادواره شهدای عشایر که با حضور جمعی از رزمندگان دفاع مقدس، بسیجیان و مسؤولان محلی شهرستان داراب برگزار شد، اظهار داشت: در شرایط کنونی، مهمترین تکلیف و وظیفه مردم دشمن‌شناسی و بررسی مواضع دشمن است.

وی با بیان اینکه آمریکا بار دیگر به دنبال مذاکره با ایران  است، تصریح کرد: برنامه‌ای که با زور و تزویر همراه باشد مذاکره نیست و مسؤولان ما باید بدانند که انسان عاقل تجربه اشتباه را دوبار تکرار نمی‌کند.

معاون بازرسی قرارگاه خاتم‌الانبیا با اشاره به اینکه مذاکره با آمریکا جز ضرر و خسران برای مردم چیزی به دنبال نداشته، افزود: به تعبیر امام خمینی "آمریکا شیطان بزرگ است" و با توجه به این گفتار حکیمانه، کسی از معامله و مذاکره با شیطان عصر حاضر سودی نمی‌برد.

  اسدی اضافه کرد: اگر سایه جنگ از سر مردم برداشته شده از برکت خون شهداست نه مذاکره با آمریکا و این کوته فکری است که امنیت ملی این گونه تعبیر شود.

وی با اشاره به مواضع ملی‌گرایان در آغاز جنگ تحمیلی و باقی مانده تفکرآنها در زمان فعلی، گفت: همزمان با آغاز جنگ، ملی‌گرایان در تقابل با رویکرد امام خمینی(ره) شعار می‌دادند که همه چیز را برای ایران می‌خواهیم حتی اسلام را اما هیچکدام در عمل پای کار نبودند و نه تنها در جبهه حضور نیافتند بلکه موانعی نیز برای رزمندگان ایجاد می‌کردند.

 

فرمانده لشکر المهدی در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: جنگ تحمیلی و دفاع مقدس هشت سال نبود بلکه ۴۰ سال است که تداوم یافته و مردم ما طی این مدت پنجه در پنجه گرگها افکنده و با آنها مقابله می‌کنند.

اسدی ادامه داد: امروز مردم ایران سرآمد مردم کشورهای دیگر هستند چرا که با وجود مشکلات موجود همچنان پا در رکاب و انقلاب و نظام باقی مانده‌اند.

وی بابیان اینکه شهدا در معامله خود به بالاترین سودی که در عالم انسانی می‌توان متصور شد دست یافتند، خاطرنشان کرد: شهدا با یک فرهنگ مشترک در جبهه حاضر شدند و آن فرهنگ ادب و ایثار بود که از امام حسین –سیدالشهدا- آموخته بودند.

معاون بازرسی قرارگاه خاتم‌الانبیا بیان کرد: فرهنگ عاشورا در نگرش و کردار مردم و عشایر زلال و غیور بروز یافت که توانستند وجب به وجب خاک ایران را نگه دارند.

به گزارش فارس، در این مراسم کتاب حماسه‌آفرین فارس، سردار شهید فرصت همچنین تمثال آیت‌الله نسابه رونمایی شد.

انتهای پیام/76020

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول