اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

دنبال جایگزین گردشگری به‌جای درآمد نفتی در کشور هستیم

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گفت: به دنبال این هستیم که در آینده، گردشگری را به عنوان بخش مهمی از درآمد نفتی کشور جایگزین کنیم.

دنبال جایگزین گردشگری به‌جای درآمد نفتی در کشور هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از دماوند، حسن اکبری در نشست بررسی مشکلات گردشگری دماوند که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: نگاه راهبردی نظام جمهوری اسلامی و وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، توسعه گردشگری در کشور است.

وی افزود: در سال‌های گذشته بر اساس اسناد بالادستی و برنامه‌های راهبردی کشور، برنامه‌ریزی خوبی صورت گرفته و ما به دنبال این هستیم که در آینده، گردشگری را به عنوان بخش مهمی از درآمد نفتی کشور جایگزین کنیم.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت میراث فرهنگی ادامه داد: با توجه به ظرفیت بالای گردشگری، رونق در این بخش می‌تواند علاوه بر رونق اشتغال، بخشی از گرفتاری‌ها ما که به دلیل تک محصولی بودن است را برطرف کند.

اکبری بیان کرد: با توجه به سبقه تاریخی دماوند، متأسفانه زیرساخت‌های لازم در این شهرستان فراهم نشده که ممکن است بخشی از آن به دلیل بروکراسی اداری موجود باشد.

وی اضافه کرد: همچنین بخش عمده‌ای از مشکلات ما به دلیل عدم تفویض اختیار به شهرستان‌ها است، چرا که آنها اختیار لازم برای ارائه جواز را ندارند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول