اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

تداوم فرصت طرح شکایت مالباختگان پرونده «پرهام»

رئیس‌کل دادگستری گلستان گفت: این پرونده در حال حاضر نزدیک به 3 هزار شاکی دارد و افرادی هم که تاکنون نسبت به طرح شکارت اقدام نکردند می‌توانند با مراجعه به دادسرا شکایت خود را مطرح تا نسبت به رسیدگی آن شکایت در این دادگاه اقدام شود.

تداوم فرصت طرح شکایت مالباختگان پرونده «پرهام»

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، هادی هاشمیان بعد از ظهر امروز پس از برگزاری نخستین جلسه دادگاه ویژه رسیدگی به پرونده معروف به پرونده «پرهام» با نزدیک به 3 هزار شاهی و 30 هزار برگ پرونده که در شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌های اخلال در نظام اقتصادی مستقر در استان گلستان برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: این پرونده در 260 جلد تنظیم شده که غریب به 220 میلیارد تومان وجوه نقد از مردم با عنوان لیزینگ خودرو دریافت شده و به تعهدات عمل نشده است.

وی ادامه داد: فعالیت این افراد غیرمجاز بوده و در سال 1395 منجر به کشف و دستگیری متهمان شده است.

رئیس‌کل دادگستری گلستان خاطرنشان کرد: شاکیان از استان‌های سیستان و بلوچستان و گلستان هستند که با توجه به اینکه اکثر شاکیان در استان گلستان هستند رسیدگی پرونده به استان گلستان اهاله شده است.

هاشمیان بیان کرد: امروز اولین جلسه رسیدگی به این پرونده برگزار و کیفرخواست صادره قرائت و دفاعیات متهمان و اظهارات شاکیان و وکلای دوطرف شنیده شد.

وی گفت: این پرونده یکشنبه و چهارشنبه هر هفته راس ساعت 9 صبح برگزار خواهد شد و نتیجه رسیدگی بر اساس آیین نامه تا 4 هفته باید اعلام شود.

رئیس‌کل دادگستری گلستان بیان کرد: به مردم اطمینان می‌دهم با توجه به شناختی که نسبت به قضات انتخاب شده این پرونده داریم رسیدگی به صورت عادلانه و کامل انجام خواهد شد.

هاشمیان در خصوص اموال شناسایی شده از متهمان متذکر شد: اموالی که از متهمان در حال حاضر شناسایی شده مقداری از اموال غیرمنقول است که در کنار حساب‌های بانکی توقیف شده است.

وی اضافه کرد: در صورتی که اموال دیگری هم شناسایی شود با دستور قضایی توقیف و رسیدگی کامل نسبت به این اموال نیز انجام خواهد شد.

رئیس‌کل دادگستری گلستان در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری فارس درباره افرادی که تاکنون شکایت خود را مطرح نکردند، تصریح کرد: این افراد می‌توانند با مراجعه به دادسرا شکایت خود را مطرح تا نسبت به رسیدگی آن شکایت در این دادگاه اقدام شود.

هاشمیان بیان کرد: امیدوارم در فرصتی که تعیین شده نظر نهایی دادگاه اعلام شود و مردم مطمئن باشند با توجه به نوع و شرایط پرونده، هرگونه رای که صادر شود به اطلاع مردم خواهیم رساند.

انتهای پیام/83004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول