اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

تقویت ایثار قم برای قهرمانی در لیگ برتر بسکتبال با ویلچر

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی جانبازان و معلولین ایثار قم از تقویت تیم بسکتبال با ویلچر این باشگاه برای قهرمانی در لیگ برتر باشگاه‌های کشور خبر داد.

تقویت ایثار قم برای قهرمانی در لیگ برتر بسکتبال با ویلچر

علی خوشرفتار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: ما آخرین بار سال 1395 در لیگ برتر بودیم و به دلیل مشکلات مالی دو سال در این لیگ حضور نیافتیم اما در عوض یکی از مهمترین سیاست‌های باشگاه یعنی توجه به نیروهای بومی، استعدادیابی و جوانگرایی را اجرا کردیم.

وی تصریح کرد: از اینکه در لیگ برتر نبودیم ناراحت نیستیم، زیرا در این دو سال با حضور در لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور و لیگ ملی بسکتبال با ویلچر ایران هم قهرمانی‌ها ایثار استمرار داشت و هم اینکه به جوان‌ها و استعدادهای بومی فرصت خوبی برای نمایش توانمندی‌ آنها رسید و اکنون با تکیه بر این جوان‌ها آماده لیگ برتر هستیم.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی جانبازان و معلولین ایثار قم در ادامه با اشاره به جلسه هماهنگی لیگ برتر اضافه کرد: این جلسه با حضور رئیس فدراسیون، رئیس انجمن و نمایندگان تیم‌های لیگ برتری برگزار و قرار شد دوره جدید بازی‌های لیگ برتر از دی‌ماه امسال آغاز شود.

وی یاد آور شد: دلیل تاخیر در شروع بازی‌های فصل 1398 لیگ برتر، حضور تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان در رقابت‌های آسیا و اقیانوسیه است که آذر ماه امسال در تایلند برگزار می‌شود و به همین دلیل تیم‌های باشگاهی از شروع دی‌ماه وارد مسابقات باشگاهی لیگ برتر خواهند شد.

خوشرفتار ابراز کرد: بر اساس مصوبه جلسه هماهنگی لیگ برتر روز بیستم آبان ماه به عنوان مهلت پایانی نقل و انتقالات فصل جدید لیگ برتر بسکتبال با ویلچر در نظر گرفته شده و تمام تیم‌ها باید تا پایان وقت اداری روز شنبه 25 آبان ماه مدارک و قراردادهای بازیکنان و کادر فنی خود را به انجمن تحویل دهند.

وی راجع به ایثار قم در فصل جدید لیگ برتر اظهار کرد: ما در کنار بازیکنان جوان و نفرات بومی خود احتمالا در نقل و انتقالات برای رفع نیازهای کادر فنی، چند بازیکن جذب خواهیم کرد تا ایثار در دوره جدید بازی‌های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر یک تیم کامل و آماده برای رویارویی با حریفان باشد.

انتهای پیام / 78002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول