اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

گردشگری در استان سمنان در حال رشد است

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: گردشگری در استان سمنان در حال رشد و آینده گردشگری استان روشن است.

گردشگری در استان سمنان در حال رشد است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مهدی جمال پیش از ظهر امروز در همایش آموزش، مهارت و اشتغال با حضور معاون گردشگری وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان و جمعی از مسؤولان در دانشگاه سمنان اظهار کرد: گردشگری در استان سمنان حرکت‌های خوبی را آغاز کرده است و تبدیل استان سمنان از معبر به مقصد به مؤلفه‌هایی ازجمله تغییر نگاه مسؤولان و مردم نیاز دارد.

وی تصریح کرد:  گردشگری در استان سمنان در حال رشد است و آینده گردشگری استان سمنان را روزبه‌روز روشن‌تر و فعال‌تر می‌بینم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان ادامه داد: همکاری با دانشگاه چراغ راه ماست و دانشجویان با تشکیل انجمن‌های گردشگری و ... کمک‌حال گردشگری باشند.

جمال افزود: استان سمنان باید گردشگرپذیر باشد و مردم آمادگی پذیرایی گردشگران را داشته باشند؛ هشتاد و یکمین بوم‌گردی در استان به‌تازگی افتتاح شد و دولت چراغ روستاها را روشن نگاه داشته است.

رئیس دانشگاه سمنان نیز در این همایش گردشگری اظهار کرد: تأسیس دانشکده گردشگری در دانشگاه سمنان از گام‌های این دانشگاه برای تقویت صنعت گردشگری در استان و کشور با تربیت نیروی انسانی متخصص در این زمینه است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری سمنان هم در همایش گردشگری در دانشگاه سمنان گفت: استان سمنان مجموعه کاملی از گردشگری بوده و آموزش تخصصی نیروی انسانی در جذب و میزبانی از گردشگر بسیار مهم است.

انتهای پیام/2249/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول