اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

29 میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان کردستانی پرداخت شد

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان گفت:29 میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه از ابتدای امسال تا پایان شهریورماه از طریق صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت به نیازمندان کردستانی پرداخت شده است.

29 میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان کردستانی پرداخت شد

محمد رسول شیخی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت با هدف ترویج بانکداری اسلامی و فرهنگ قرض‌الحسنه و در راستای حمایت و پرداخت تسهیلات به اقشار نیازمند ایجاد شده است.

به گفته وی، از ابتدای امسال تاکنون 29 میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه از طریق این صندوق به 4 هزار نفر از مددجویان و نیازمندان این استان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه 10 میلیارد تومان از این تسهیلات در سرفصل‌های اشتغال به متقاضیان پرداخت شده است، گفت: 2 میلیارد تومان در حوزه مسکن و 17 میلیارد تومان در حوزه حمایت با توجه به نیازسنجی‌های صورت گرفته به مددجویان و اقشار نیازمند داده شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان اذعان کرد: تسهیلات اشتغال‌زایی از 5 میلیون تا 50 میلیون تومان و در حوزه تسهیلات حمایتی نیز تاسقف 10 میلیون تومان برای رفع مشکلات مددجویان تسهیلات در نظر گرفته شده است.

شیخی‌زاده سقف تسهیلات مسکن در این صندوق را 30 میلیون تومان عنوان کرد و افزود: ایجاد ظرفیت‌های مختلف در راستای احداث و تامین مسکن برای مددجویان به عنوان یکی از نیازهای اساسی این خانواده‌ها به عنوان یکی از اولویت‌های مهم کمیته امداد مورد توجه قرار دارد و در این راستا اقدامات قابل توجهی با بهره‌گیری از اعتبارات داخلی، تسهیلات و آورده خود مددجو انجام می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: براساس ساز و کار اتخاذ شده تسهیلات پرداختی تا سقف 5 میلیون تومان در این صندوق حمایتی بدون دریافت هیچونه کارمزد به متقاضیان پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول