اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

ثبت ۳۷۶۹ مورد عملکرد برای هیأت ورزش‌های همگانی مازندران

رئیس هیأت ورزش‌های همگانی مازندران از ثبت ۳۷۶۹ عملکرد برای هیأت ورزش‌های همگانی مازندران در یک سال خبر داد.

ثبت ۳۷۶۹ مورد عملکرد برای هیأت ورزش‌های همگانی مازندران

رهام ابوطالبی در گفت‌‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران به عملکرد سال گذشته هیأت ورزش‌های همگانی استان اشاره و اظهار کرد: ۳ هزار و ۷۶۹ عملکرد ثبت‌‎شده برای هیأت ورزش‌های همگانی مازندران در سال ۱۳۹۷ ثبت شده است.

وی از برگزاری ۳۷ دوره مربیگری، ۱۶۰ کارگاه متنوع آموزشی، ۱۳۸۴ برنامه ورزش صبحگاهی و ۲۶۰ همایش شامل ۱۶۴ همایش پیاده‌روی خانوادگی و ۹۶ همایش ورزشی مختلف در یک سال خبر داد.

 رئیس هیأت ورزش‌های همگانی مازندران به برگزاری ۳۰۳ جلسه و نشست با کمیته‌های استانی و شهرستانی،  برگزاری ۷ نمایشگاه مختلف در سطح استان، برگزاری ۱۰۸ فعالیت ورزشی متنوع، ۷۶۱ برنامه فرهنگی، ۱۲۷ برنامه گردشگری و طبیعت گردی و ۱۶۵ برنامه جشن و جشنواره در هیأت ورزش‌های همگانی خبر داد و خاطر نشان کرد: اعزام ۵۷ نفر برای دوره‌های آموزشی، کارگاه و سمینار و برگزاری ۴۰۷ دوره مسابقات مختلف که شامل ۶ دوره میزبانی مسابقات کشوری، سه دوره میزبانی مسابقات منطقه‌ای، ۸۹ دوره میزبانی مسابقات استانی و ۲۸۵ دوره میزبانی مسابقات داخلی و برگزاری ۲۴ دوره المپیاد و مسابقات دانش‌آموزی نیز از برنامه‌های دیگر ما در سال اخیر بود.

ابوطالبی از کسب ۴۶ مدال و عنوان قهرمانی و برتر در یک سال خبر داد و افزود: مسؤولیت دبیر و قائم مقامی هیأت ورزش‌های همگانی مازندران را قبل از ریاست آن در سال ۱۳۹۸ بر بر عهده داشتم و در سال ۱۳۹۷ بالاترین امتیاز ادوار کشور را از فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور کسب کردیم و در رنکینگ فدراسیون ورزش های همگانی بالاترین امتیاز کسب شد، اظهار کرد: برای ایجاد و افزایش ایستگاه‌های صبحگاهی، عصرگاهی، محلات و پارک‌ها تلاش می‌کنیم و اپلیکیشن معرفی این رشته ورزشی که امکان ذخیره، امتیاز‌دهی و ارائه هدایا در آن تعریف شد نیز مورد نظر است و تبدیل دوچرخه به عنوان هدیه برای شرکت در مسابقات و استفاده از توانمندی فرمانداران و شهرداران و تقویت شورای عالی ورزش همگانی مازندران نیز در دستور کار ما قرار دارد.

وی با بیان اینکه فعالیت ورزشی باعث کاهش قابل توجهی از هزینه‌های پزشکی می‌شود و شکست در فدراسیون همگانی، خسران ملی است، چون ورزش همگانی با سلامت ملی در ارتباط است.

 رئیس هیأت ورزش‌های همگانی مازندران گفت: برای دستیابی به اهداف نیاز به حمایت رسانه‌ها داریم و همایش فرمانداران و شهرداران با حضور معاون وزیر و استاندار برای هم‌افزایی و استفاده از توانمندی‌های آنان مورد نظر است و تلاش ما تغییر سبک زندگی مردم به سوی سلامت است.

انتهای پیام/86015/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول