اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

کشف 2 میلیاردی البسه قاچاق در ساری

فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف 2 میلیاردی البسه قاچاق از یکی از واحدهای صنفی در شهرستان ساری، خبر داد.

کشف 2 میلیاردی البسه قاچاق در ساری

سردار سید محمود میرفیضی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان با انجام اقدامات اطلاعاتی، موفق به شناسایی یکی از عرضه‌کنندگان انواع البسه خارجی قاچاق در شهرستان ساری شدند.

وی افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی با همکاری نماینده اداره صنعت، معدن و تجارت استان در بازدید از یک واحد صنفی 132 ثوب انواع البسه خارجی قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران ، ارزش کالای قاچاق کشف شده را برابر نظر کارشناسان بیش از 2 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: کالاهای کشف شده به سازمان جمع آوری اموال تملیکی استان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

میرفیضی در ادامه با اشاره به اینکه قاچاق کالا تخریب زیر بنای اقتصاد کشور و نادیده گرفتن حق نسل فردا است، بیان کرد: هدف پنهان قاچاق رشد تجمل گرایی، مصرف زدگی، نابود کردن اقتصاد ملی و تهدیدی جدی برای سلامت افراد جامعه است.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به این که قاچاق یک پدیده خلاف شرع و قانون و مبارزه با قاچاق کالا اقدامی برای حفظ و استقرار امنیت در کشور است به مردم توصیه کرد: برای حمایت از تولید ملی و اشتغال جوانان جامعه با نیروی انتظامی در مبارزه با قاچاق کالا و ارز و هرگونه مسائل امنیتی همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند.

انتهای پیام/86034/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول