اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

لزوم اطلاع رسانی خدمات پلیس/رویکرد نیروی انتظامی در سیستان و بلوچستان مردمی است

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با تاکید بر لزوم اطلاع رسانی خدمات پلیس، گفت: برقراری ارتباط عاطفی با مردم توسط نیروی انتظامی بسیار مهم است و باید به گونه ای باشد که مردم نیروی انتظامی را از خود بدانند.

لزوم اطلاع رسانی خدمات پلیس/رویکرد نیروی انتظامی در سیستان و بلوچستان مردمی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، صبح امروز جمعی از فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی استان به مناسبت هفته نیروی انتظامی با آیت الله مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان دیدار کردند.

آیت الله محامی در این دیدار اظهار کرد: حجم فعالیت های نیروی انتظامی در استان بسیار زیاد است و بنده وظیفه خودم می دانم تا از زحمات شما و تمام کسانی که در مرزها و سایر نقاط استان تلاش می کنند تشکر کنم.

وی گفت: طبعا کاری که توسط شما انجام می شود در ابعاد مختلف بسیار ارزشمند است و به تعبیری تلاش در راستای امنیت استان و جامعه است که بسیار مهم می باشد.

امام جمعه زاهدان تاکید کرد: ممکن است به نعمت بزرگ امنیت کمتر توجه شود و کمتر دیده شود اما نعمت امنیت بسیار مهم است و شبیه به کسی است که در کنار آب قرار دارد و تا آن را از دست ندهد ارزش آن را نمی داند.

نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان اظهار داشت: تا انسان امنیت را از دست ندهد نمی داند چقدر با ارزش است و چه زحماتی برای آن کشیده شده است.

وی تاکید کرد: جهت گیری فعالیت های نیروی انتظامی در استان بسیار مهم است و باید به گونه ای عمل شود تا خیر اقدامات به مردم هم برسد و به گونه ای نباشد که اصل اقدامات به حاشیه رفته و زیر سوال برود.

آیت الله محامی تصریح کرد: برقراری ارتباط عاطفی با مردم توسط نیروی انتظامی بسیار مهم است و باید به گونه ای باشد که مردم نیروی انتظامی را از خود بداند و اگر به گونه ای رفتار شود که فاصله بین مردم و نیروی انتظامی بیافتد آسیب آن هم به مردم و هم به نیروی انتظامی می رسد.

نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان تاکید کرد: اطلاع رسانی خدمات نیز بسیار مهم است و گاهی خدمات فراوان انجام می شود اما اطلاع رسانی مناسبی صورت نمی گیرد یا ضد انقلاب با وارونه جلوه دادن خدمات به نفع خود مسئله را عوض می کنند.

آیت الله محامی در پایان خاطرنشان کرد: نظارت و کنترل فرماندهان نسبت به نیروها باید بیشتر شود تا نیروها به گونه ای رفتار نکنند که مردم نسبت نظام و پلیس بدبین شوند و این در مرحله اول نیاز به پیشگیری دارد و این پیشگیری باید به گونه ای باشد که نیروها توجیه شوند و در مرحله بعد نیز اگر اشتباه صورت گرفت باید بپذیریم و بعد از عذر خواهی نسبت به ترمیم آن اقدام کنیم.

رویکرد نیروی انتظامی در سیستان و بلوچستان مردمی است

جانشین فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان نیز در این جلسه ضمن بیان عناوین روز های هفته نیروی انتظامی‌ اظهار داشت: تلاش شبانه روزی پرسنل نیروی انتظامی که در سراسر استان و مرزها فعالیت می کنند باعث شده تا امروز در شاخص های مختلف امنیت بهتری را داشته باشیم.

سردار احمد طاهری افزود: شاخص‌های امنیتی استان نسبت به گذشته بسیار بهتر شده و اشراف اطلاعاتی بالای نیروی انتظامی باعث شده تا کوچکترین اقدام در راستای برهم زدن امنیت در نطفه خفه شود.

جانشین فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد:  در بحث مواد مخدر نیز ناجا دوازده اولویت را برای خود در نظر گرفته که شامل مقابله با اشرار، خرده فروش ها و ... می شود که در شش ماهه ابتدایی امسال بیش از شش تن مواد مخدر را توانستیم کشف و ضبط نماییم.

طاهری تصریح کرد: رویکرد نیروی انتظامی در استان رویکرد مردمی است و علاوه بر هفته نیروی انتظامی در طول سال نیز ما با مردم، سران طوایف و سایر اقشار جامعه دیدار می کنیم.

وی افزود: در زمینه گام دوم انقلاب نیز نیروی انتظامی پس از ابلاغ از سوی مقام معظم رهبری بررسی و پیگیری آن را در دست اقدام قرار داده است.

سردار طاهری اظهار داشت: وضعیت امنیت در استان در بیشتر موارد در حال بهبود است که یکی از این موارد مسئله مرزها هست که نیروهای مرزبانی و انتظامی با پشتوانه فراوان در حال خدمت می باشند.

 

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول