اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

زباله‌دانی حاشیه بازار بعثت اصفهان تبدیل به پارکینگ شد

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: در کنار محل جمعه‌بازار خیابان بعثت سال‌ها حجم زیادی نخاله ساختمانی دپو شده بود، با حمل 4 هزار و 500 سرویس نخاله این مکان به پارکینگی برای بازار بعثت تبدیل شد.

زباله‌دانی حاشیه بازار بعثت اصفهان تبدیل به پارکینگ شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حسین امیری پیش از ظهر امروز در جلسه کنترل پروژه‌های سازمان خدمات موتوری اظهار کرد: انجام عملیات تخصصی خدماتی و عمرانی در سطح شهر از اقدامات سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان به منظور تحقق اهداف بلند مدت این سازمان است.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان با اشاره به مهم‌ترین اقداماتی که از مهر ماه 97 تا مهر ماه 98 در سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان انجام شده است، خاطرنشان کرد: بازسازی و بهینه سازی 10 دستگاه جاروب خیابانی به منظور افزایش کیفی خدمات، همچنین استفاده از پوشش‌های عایق در مخازن جمع آوری شیرابه مکانیزم‌ها جهت به حداقل رسیدن خورندگی مخازن و کاهش هزینه تعمیرات دوره‌ای از جمله این اقدامات است.

وی با بیان اینکه در کنار محل جمعه‌بازار سازمان میادین واقع در خیابان بعثت سال‌ها حجم زیادی نخاله ساختمانی دپو شده بود و نارضایتی شهروندان را در پی داشت، تصریح کرد: سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان براساس توافق انجام شده با سازمان میادین با حمل 4 هزار و 500 سرویس نخاله توانست علاوه بر ایجاد پارکینگ برای بازار بعثت، رضایت شهروندان را نیز تأمین کند.

امیری با اشاره به اینکه سازمان خدمات موتوری وظیفه آب رسانی به فضای سبز شهر را بر عهده دارد، اظهار داشت: حفظ و ارتقای اکوسیستم شهر یکی از مهم‌ترین سیاست‌های شهرداری اصفهان است و امروزه با توجه به خشکسالی و کمبود آب، این مسؤولیت بسیار سنگین تر شده است در همین راستا سازمان خدمات موتوری 8 تانکر 10 هزار لیتری را به ظرفیت تانکرهای خود را افزایش داد و توانست در گرمای تابستان با تدبیر و مدیریت بهینه و با 59 هزار سرویس آب رسانی، فضای سبز شهر اصفهان را نجات دهد.

وی به واحدهای تحت پوشش سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان اشاره کرد و گفت: واحد حمل و نقل به عنوان یکی از مهم‌ترین قسمت‌های سازمان با برخورداری از کامیون، بیل‌های مکانیکی، لودر، گریدر و تانکرهای آبرسان قسمت عمده عملیات اجرایی، عمرانی و خدماتی شهر اصفهان را انجام می‌دهد که تعداد این ماشین آلات نزدیک به 300 عدد می‌رسد.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان افزود: این واحد وظیفه اعزام ماشین‌آلات سنگین به مناطق 15 گانه شهر اصفهان را برعهده دارد و با توان بالا در عملیات اجرایی پاسخگوی نیازهای شهرداری‌های مناطق اصفهان است.

امیری با بیان اینکه سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان در سال جاری در نظر دارد اقداماتی در جهت نوسازی ماشین آلات انجام دهد، خاطرنشان کرد: به منظور نوسازی ماشین آلات مورد نیاز سازمان خدمات موتوری، خرید یک دستگاه جراثقال 10 تن ده چرخ، 6 دستگاه جمع آوری پسماند تر، 3 جاروب نظافت خیابانی، 2 دستگاه بکهو لودر و یک دستگاه تیغه برف روب در دستور کار قرار دارد.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه اقدامات صورت گرفته توسط واحد تعمیرات و نگهداری ماشین‌آلات سنگین سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان موجب صرفه‌جویی‌های کلان در هزینه‌ها می‌شود، خاطرنشان کرد: این واحد با امکانات تعمیرگاهی و انباری مجهز، به تعمیرات و سرویس‌دهی کلیه خودروهای سنگین سازمان و ماشین آلات آتش نشانی می‌پردازد و توانسته با کاهش چشمگیر هزینه‌ها، عملکرد بسیار خوبی داشته باشد.

امیری در پایان افزود: این واحد تمام امکانات یک تعمیرگاه سنگین را دارا بوده و به تعمیرات کلیه ماشین‌های موجود در واحد حمل و نقل و همچنین جاروب‌های واحد خدمات شهری می‌پردازد و در محدوده گردنه زینل و بلوار رضوان واقع شده است.

انتهای پیام/63064/ص20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول