اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  اقتصاد بین الملل

نوآک: با اوپک پلاس در مورد عرضه و تقاضا در بازار نفت گفتگو می‌کنیم

وزیر انرژی روسیه در حاشیه نشست هفته انرژی روسیه گفت: وزرای اوپک پلاس در هفته انرژی روسیه در مورد عرضه و تقاضا در بازار نفت بحث و گفتگو خواهند کرد.

نوآک: با اوپک پلاس در مورد عرضه و تقاضا در بازار نفت گفتگو می‌کنیم

به گزارش گروه اقتصاد بین‌الملل فارس به نقل از تاس، وزیر انرژی روسیه در حاشیه نشست هفته انرژی روسیه گفت وزرای اوپک پلاس در هفته انرژی روسیه در مورد عرضه و تقاضا در بازار نفت بحث و گفتگو خواهند کرد.

وی افزود: «ما اینجا برای این موضوع گرد هم جمع شدیم. همچنین ما در مورد موضوع عرضه گفتگو خواهیم کرد.»

کشورهای عضو اوپک و تولیدکنندگان نفت غیراوپکی توافق کرده‌اند که از ابتدای امسال روزانه میزان 1.2 میلیون بشکه از تولید خود را کم کنند و این توافق تا مارس 2020 تمدید شده است.

در 14 سپتامبر، پهپادهای یمنی به تاسیسات نفتی عربستان در مناطق البقیق و الخریص حمله کرده و تولید نفت این کشور 50 درصد کم شد اما مقامات این کشور اوایل این هفته مدعی شدند که تولید را به طور کامل ازسرگرفته اند درحالی‌که از سوی کارشناسان این امر ماه‌ها زمان می‌برد.

نوآک امروز در مقاله‌ای از افزایش تقاضا برای نفت در سال آینده به میزان 1.4 میلیون بشکه در روز خبر داده بود.(جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول