اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

دستگاه‌های اداری مروج فرهنگ ریش‌سفیدی در جامعه باشند

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: دستگاه‌های اداری مروج فرهنگ ریش سفیدی در جامعه باشند و مردم را قبل از اینکه به محاکم قضایی بیایند توجیه کنند و به صلح و سازش برسانند.

دستگاه‌های اداری مروج فرهنگ ریش‌سفیدی در جامعه باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرلنگه، حجت‌الاسلام والمسلمین شکرالله بهرامی بعدازظهر امروز در شورای اداری شهرستان بندرلنگه، در جمع مسؤولان دستگاه‌های اجرایی این شهرستان، با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، اظهار داشت: بیانیه گام دوم انقلاب را باید بخوانیم.

وی افزود: ترامپ امروز به دست و پا افتاده که یک عکس با مسؤولان ما بگیرد، این‌ها خیلی شر هستند و هیچ خیری رابرای ما نمی‌خواهند و به‌همین خاطر توطئه‌های بزرگ را برای جهان اسلام طراحی کردند داعش را به وجود آوردند وخلیفه تعیین کردند.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور اضافه کرد:  آمریکایی‌ها با توطئه انگلیس داعش را به وجود آوردند تا مسلمانان را به جان هم بیاندازند و شیعه و سنی را قتل عام کنند، سپس داعش را به سوریه، عراق و نزدیکی مرزهای ایران اسلامی کشاندند و نیروهای ما خوب از پس آن‌ها برآمدند و بعد از حمله تروریستی به مجلس با موشک نقطه‌زن مقر آنها را هدف قرار دادند و آمریکا از این اقدام متحیر شد.

بهرامی خاطرنشان کرد: باید در اعتقاداتمان محکم باشیم تا دشمن رخنه و نظام را تضعیف نکند امروز نظام ما در اوج قدرت است ودشمن از راه تفرقه می‌خواهد وارد شود.

این مقام عالی قضایی بیان داشت: دستگاه‌های اداری مروج فرهنگ ریش سفیدی در جامعه باشند و مردم را قبل از اینکه به محاکم قضایی بیایند توجیه کنند و به صلح و سازش برسانند.

وی گفـت: توصیه ما این است قضات و وکلاء به مساجد بروند و مردم را با حقوق خود آشنا کنند بسیاری از مسائل و مشکلات مردم از عدم آشنایی آنها با قانون است.

بهرامی گفت: امروز با حضور آیت الله رئیسی در قوه قضائیه، بحث تحول در این سازمان را دنبال می‌کنیم اگر در جامعه فساد باشد باید با فساد جنگید و مبارزه جدی کرد، فرقی ندارد چه درون سازمان ما باشد چه برون آن و ریاست قوه قضائیه اهتمامش به درون سازمان کمتر از بیرون نیست.

انتهای پیام/88028

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول