اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

شاکری: احزاب چرا زمانی که در نماز جمعه، مانور اشرافیت مطرح شد حرفی نزدند؟

دبیرکل جمعیت جانبازان در همایش فصلی خانه احزاب، از احزاب حاضر در همایش انتقاد و تصریح کرد چرا زمانی که در نماز جمعه تهران مانور اشرافیت مطرح شد حرفی نزدند و بانگ بر نیاوردند؟

شاکری: احزاب چرا زمانی که در نماز جمعه، مانور اشرافیت مطرح شد حرفی نزدند؟

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، مجتبی شاکری دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در همایش فصلی انتخاباتی خانه احزاب ایران در وزارت کشور خطاب احزاب گفت دوستانی که امروز باید پاسخ دهند که با انقلاب و مکتب امام و قانون اساسی چه کار کرده اند؟ چرا امامی را که می گفت باید در جنگ مقاومت کنیم جام زهر خوراندید؟

وی افزود: احزاب باید پاسخ دهند چرا آن زمان که عده‌ای بحث مانور اشرافیت در نماز جمعه را مطرح کردند چیزی نگفتند و سکوت کردند؟ و پرچم مقاومت را تبدیل به دو قطبی مقاومت و مذاکره کردید؟

دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: کدام قاضی کدام دادگاه می تواند هزینه ای را که با امضای برجام در مقابل دشمن بر دوش ملت تحمیل کردیم را بررسی کرده و حکم صادر کند؟

شاکری تصریح کرد: مادر تحریم ها را علیه ما اعمال کرده‌اند و امروز احزابی که از این جریان حمایت کرده تا پیروز شوند مهر سکوت بر دهان گذاشته و حرفی نمی زنند؛ چرا منصفانه نقد نمی کنید و از افرادی که در لیست قرار دادید حساب نمی کشید؟

وی گفت: نخستین میثاق اخلاقی میان جریانات سیاسی این است که تکلیف مان را با قانون اساسی و ولایت فقیه مشخص کنیم. جریاناتی بودند که در همین خیابان های تهران شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه دادند اما صدای اصلاح‌طلبان در نیامد؟

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول