اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

نبود ورزش پایه رایگان در سالن‌ها/ هیأت‌های ورزشی سمنان قهرمان‌سازی کنند

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان از نبود ورزش پایه رایگان در سالن‌های ورزشی انتقاد کرد و گفت: هیأت‌های ورزشی این استان به جای باشگاه‌داری باید در رده‌های سنی مختلف قهرمان‌سازی و تیم‌داری کنند.

نبود ورزش پایه رایگان در سالن‌ها/ هیأت‌های ورزشی سمنان قهرمان‌سازی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مجتبی جانعلی بعدازظهر امروز در مجمع انتخابات رئیس هیأت تنیس استان سمنان ‌که با حضور دبیر فدراسیون تنیس در سالن اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان برگزار شد، با اشاره به لزوم گرفتن اسپانسر برای لیگ، اظهار کرد: از ابتدای ورود تأکید خاصی برای استعدادیابی داشتیم و منابع مالی خوبی هم برای هیأت‌های استانی و شهرستانی تزریق شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان ادامه داد: در حال حاضر دارای سالن‌های تخصصی تنیس در این استان هستیم؛ اما کسب رتبه 32 کشوری تنیس نشان‌دهنده آن است که همه وقت ما صرف سالن‌داری شد.

جانعلی با اشاره به این موضوع که طی بازدیدهای انجام‌شده از یک سالن تخصصی مشخص شد که چیزی به نام ورزش رایگان پایه وجود ندارد، بیان کرد: رؤسای هیأت‌های ورزشی حتماً باید در این موارد ورود کنند و ما هم در کنارشان هستیم.

وی اضافه کرد: در استان سمنان مربیان خوبی فعالیت دارند؛ اما اگر به لحاظ فنی آن چیزی که انتظار داریم و خود هیأت جوابگوی آن نیست، محقق نشود، حتماً باید از جاهای دیگر مربی بیاوریم و از فدراسیون کمک بگیریم تا یک مربی با ما قرارداد ببندد و ورزشکاران استان را آموزش دهد و مربیان هم از او آموزش بگیرند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با اشاره به کسب رتبه سی و دوم کشوری تنیس این استان در مرحله دوم و سال جاری، گفت: این رتبه نشان‌دهنده آن است که تفاوتی در تنیس استان به وجود نیامد.

جانعلی با تأکید بر لزوم ایجاد همدلی و انسجام بیشتر بین اعضای هیأت‌های ورزشی، تصریح کرد: از امروز همه ما یک تیم هستیم و همه پیشکسوت‌ها باید در کنار هیأت تنیس استان سمنان قرار گیرند و همگی ازجمله افراد مخالف و موافق در کنار یکدیگر کار کنند.

وی تأکید کرد: استعدادهای خوبی در استان سمنان وجود دارد و باید از پیشنهادهای پیشکسوتان برای ایجاد همدلی و رسیدن به اهداف نهایی بهره کافی را ببریم و به‌هیچ‌عنوان به حاشیه‌ها توجه و دامن زده نشود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با تأکید بر لزوم قرار گرفتن دفتر هیأت تنیس در مرکز استان سمنان، گفت: حضور رؤسای هیأت‌های ورزشی در مرکز استان همواره رصد می‌شود؛ چراکه ایجاد هرگونه فاصله بین این ارتباط صمیمی و تنگاتنگ باعث عدم پیشرفت هیأت‌ها می‌شود و تأثیرگذاری لازم را نخواهد داشت.

انتهای پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول