اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

گلایه‌مندی کارگران نهاوند از خدمات درمانگاه شهرستان/ لزوم توسعه درمانگاه

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کارگران در نهاوند برای دریافت خدمات درمانی به واسطه نبود ظرفیت عمدتا گلایه‌مند هستند گفت: درمانگاه موجود در نهاوند برای استفاده کارگران را باید از نظر کمی توسعه داد.

گلایه‌مندی کارگران نهاوند از خدمات درمانگاه شهرستان/ لزوم توسعه درمانگاه

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حسن بهرام‌نیا ظهر امروز در شورای برنامه ریزی و توسعه استان همدان اظهار کرد: استاندار همدان در طول مسئولیت خود زمینه حضور وزرای دولت را در استان فراهم کرده و این حضور برای جامعه مخاطب یعنی جمعیت یک‌میلیون و 700 هزار نفری همدان کارساز بوده است.

وی با بیان اینکه سرمایه‌گذاران موجب اعتلا و رونق اقتصادی استان شده‌اند ادامه داد: خداوند متعال به استان همدان نظر ویژه داشته و موهبت الهی به این استان جاری شده است.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی ضمن اینکه استان همدان را دارای ظرفیت بالقوه دانست که با وجود کارآفرینان و سرمایه‌گذاران بالفعل خواهد شد گفت: سرمایه‌گذار و کارآفرین نیاز به امنیت دارد و این امنیت در قالب هم‌آوایی و همدلی در استان فراهم شده است.

وی یک مقوله مهم در توسعه استان را سرازیر شدن منابع اعتباری به آن عنوان کرد و با اشاره به اینکه دودکش برخی از کارخانه‌ها گرم نیست و باید گرم شود بیان کرد: شهرک صنعتی نهاوند یک ظرفیت بالقوه است اما از این ظرفیت به خوبی استفاده نمی‌شود.

بهرام‌نیا با بیان اینکه باید اعتباری در قالب سرمایه درگردش به استان تزریق شود تا بتوان ظرفیت‌های موجود را فعال کرد افزود: جامعه مخاطب اقشار آسیب پذیر، مولد و کارگران هستند.

وی با بیان اینکه کارگران در نهاوند برای دریافت خدمات درمانی به واسطه نبود ظرفیت عمدتا گلایه‌مند هستند ادامه داد: درمانگاه موجود در نهاوند برای استفاده کارگران را باید از نظر کمی توسعه داد تا جامعه هدف برای حداقل امکانات خدماتی، دارویی و درمانی مشکل نداشته باشند و مجبور نشوند به دیگر شهرستان‌ها مراجعه کنند.

انتهای پیام/89045/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول