اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

هدف فرانسه کشاندن ایران به پای میز مذاکره فراهسته‌ای است

امام جمعه قیدار نقش جدید فرانسه در مذاکرات با ایران را متذکر شد و گفت: این کشور نقش میانجی فریب را بازی می‌کند و هدفش نشاندن ایران پای میز مذاکره مستقیم، در سطح بالا و فراهسته‌‏ای با امریکا، است.

هدف فرانسه کشاندن ایران به پای میز مذاکره فراهسته‌ای است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام علی موسوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قیدار به برگزاری بیست و سومین مجمع عالی سپاه با حضور فرماندهان رده‌های مختلف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دیدار با فرماندهی کل قوا اشاره و اظهار کرد: مقام معظم رهبری سپاه را در بین نهادهای انقلابی به عنوان یک نهاد و سازمان معیار انقلابی دانستند.

امام جمعه قیدار به قرار گرفتن در هفته هفته نیروی انتظامی اشاره و تصریح کرد: با وجود توطئه‌های فراوان دشمنان اسلام و انقلاب، جمهوری اسلامی ایران به مدد خداوند و هوشیاری نیروهای امنیتی و انتظامی امن‌ترین کشور منطقه است و در این راستا مدیون تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای امنیتی و مسلح و نیروی انتظامی در مرزها و داخل شهرها هستیم.

وی با بیان اینکه دولت آمریکا از امنیت ایران خشمگین است، افزود: به همین دلیل است که همه باید از این امنیت پایدار پاسداری کنیم و الحمدالله کارنامه نیروی انتظامی در زمینه‌های مختلف درخشان و قابل تقدیر است.

موسوی پیروزی راهبرد ایران بر آمریکا را مورد تاکید قرار داد و افزود: آمریکا با اعمال بی‌سابقه‌ترین فشارهای چند جانبه و ترکیبی بنا داشت مقاومت انقلابی ملت ما را در هم بشکند، اما فشارهای اقتصادی و تحریم‌ها به تعبیر رهبر فرزانه‏ انقلاب اسلامی نفس‏‌های آخرش را می‌کشد و ان شاء‌الله با سنگین‌ترین شکست‌ها روبه‌رو شده و خواهد شد.

امام جمعه قیدار نقش جدید فرانسه در مذاکرات با ایران را متذکر شد و گفت: این کشور نقش میانجی فریب را بازی می‌کند و هدفش نشاندن ایران پای میز مذاکره مستقیم، در سطح بالا و فراهسته‏ای با امریکا، است در اصل اروپا با پادویی فرانسه، مثل همیشه دلّال مذاکرات ایران و آمریکا است.

وی به قرار گرفتن در آستانه 17 مهرماه روز جهانی پست اشاره کرد و گفت: هفدهم مهرماه روز جهانی پست فرصت مناسبی است تا زحمات و تلاش‌های کارکنان خدوم  این شبکه را ارج نهیم و از آنان قدردانی کنیم.

انتهای پیام/73004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول