اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

توقیف یک ماهه خودرو در برابر کشف حجاب/ دستگیری 98 قاچاقچی در گنبدکاووس

فرمانده انتظامی شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه پلیس با افرادی که قصد حرمت‌شکنی با کشف حجاب در خودرو را دارند برخورد می‌کند، گفت: در صورت بی‌توجهی افراد به تذکر و اخطار پلیس خودروی این افراد به مدت یک ماه توقیف می‌شود.

توقیف یک ماهه خودرو در برابر کشف حجاب/ دستگیری 98 قاچاقچی در گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، محمود علیفر صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران استان  با اشاره به اینکه در موضوع کاهش جرائم و پیشگیری از وقوع جرم در کنار پلیس دستگاه‌های متعددی مسوول هستند، اظهار کرد: دانشگاه‌ها، مدارس، ادارات فرهنگی، اداره کل تبلیغات اسلامی، مساجد و تکایا، روحانیون و ... همه و همه باید در این حوزه به کمک پلیس بیایند.

وی با بیان اینکه افزایش جرائم سایبری زنگ خطری برای همه مجموعه‌ها و گروه‌های ذی‌ربط در حوزه فرهنگ است، افزود: متاسفانه جوانان و نوجوانان ما در معرض شدیدترین حملات و تهاجمات فرهنگی دشمن به ویژه در فضای مجازی قرار گرفته‌اند که باید با همت مضاعف مسوولان و دلسوزان مدیریت شود.

فرمانده انتظامی شهرستان گنبدکاووس از کشف حدود پنج برابری انواع جرائم سایبری در یک سال اخیر نسبت به مدت مشابه سال قبل آن خبر داد و گفت: در حوزه کشف سرقت‌های مهم 42 درصد و در سرقت‌های خرد نیز با رشد 18 درصدی در کشف آن مواجه شده‌ایم.

علیفر با اعلام کاهش 40 درصدی انواع مواد مخدر در شهرستان گنبدکاووس در 6 ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل، خاطرنشان کرد: در سال اخیر در این راستا 655 خرده‌فروش و معتاد متجاهر در گنبدکاووس دستگیر شده‌اند.

وی علت ازدیاد افراد معتاد متجاهر و حضور مجدد و مکرر آنها در فضای عمومی را فقدان فضایی برای نگهداری معتادان متجاهر در سطح شهرستان عنوان کرد و ادامه داد: امیدواریم با تعبیه این مکان از سوی مراجع ذیربط مشکلات موجود در این حوزه رفع شود.

فرمانده انتظامی شهرستان گنبدکاووس از دستگیری98 قاچاقچی در شهرستان گنبدکاووس در 44 پرونده کالای قاچاق خبر داد و تصریح کرد: ارزش ریالی کالاهای کشف شده قاچاق نیز بالغ بر 45 میلیارد ریال بوده است.

علیفر با اشاره به اینکه پلیس با هرگونه عمل منافی با عفت عمومی و قوانین کشور به صورت جدی برخورد خواهد کرد، افزود: رانندگان خودرویی که اقدام به کشف حجاب کنند توسط پیامک اخطار به آنها داده شده و از آنها برای حضور در مقر پلیس دعوت می‌شود که اگر مراجعه نکنند به مدت یک‌ماه خودروی آنان توقیف خواهد شد.

انتهای پیام/83014/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول