اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

همایش بزرگ پیاده‌روی همگانی در زنجان برگزار می‌شود

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: همزمان با هفته تربیت‌بدنی، همایش بزرگ پیاده‌روی همگانی در زنجان برگزار می‌شود.

همایش بزرگ پیاده‌روی همگانی در زنجان برگزار می‌شود

محمدعلی حمزه‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: امسال نیز مطابق سنوات گذشته برنامه‌های مختلفی همزمان با هفته تربیت‌بدنی اجرایی می‌شود.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌هایی که هر سال همزمان با هفته تربیت‌بدنی اجرا می‌شود، افزود: این همایش روز سوم آبان‌ماه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه همایش پیاده‌روی همگانی به صورت زنده از شبکه سوم سیما و همچنین شبکه اشراق پخش می‌شود، گفت: جوایز ارزنده‌ای برای این مراسم در نظر گرفته شده است.

حمزه‌پور با اشاره به اینکه همواره برگزاری این همایش‌ها با استقبال بالای مردم مواجه بوده است، افزود: مردم استان زنجان همواره در ورزش همگانی پیشرو بوده و مشارکت بالایی داشته‌اند.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: این همایش‌ها بهترین فرصت برای ایجاد شادابی و نشاط و رهایی از افکار زاید و دغدغه‌های روزمره است.

انتهای پیام/73005/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول