اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

امر به معروف امنیت و آرامش اجتماعی را به دنبال دارد

امام جمعه تویسرکان گفت: امر به معروف و نهی از منکر امنیت و آرامش اجتماعی را به دنبال دارد.

امر به معروف امنیت و آرامش اجتماعی را به دنبال دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان حجت‌الاسلام مرتضی موحدی صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک با تبریک هفته ناجا، امنیت و استقلال امروز کشور را مدیون جانفشانی و از خودگذشتگی شهدا دانست و اظهار کرد: ایستادگی 40 ساله ملت ایران به فرماندهی ولایت افتخاری بسیار بزرگ و ارزشمند برای ما در جهان است.

وی گسترش امنیت و آرامش را رسالت نیروی انتظامی دانست و با اشاره به جایگاه و اهمیت فریضه امر به معروف و نهی منکر در دین اسلام تاکید کرد: اجرا و نهادینه شدن این فریضه الهی از وظایف مهم همه ما محسوب می‌شود.

امام جمعه تویسرکان با اشاره به کلام قرآن در خصوص این فریضه با مضمون (امت خوبی هستید که بی‌تفاوت نیستید و امر به معروف و نهی از منکر می‌کنید) ادامه داد: اندوه قلبی و تذکر لسانی در فریضه  امر به معروف و نهی از منکر وظیفه همه است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه اجرای مرحله سوم امر به معروف و نهی از منکر جامعه بر دوش نیروی انتظامی است تصریح کرد: این رسالت بسیار سنگین ثواب عظیمی را دنبال دارد چراکه امنیت و آرامش اجتماعی را به معنای واقعی در جامعه ایجاد می‌کند.

موحدی تاکید کرد: امر به معروف و نهی از منکر واجبی با عظمتی است که دیگر فرایض با آن به نتیجه می رسد، پس باید توجه و اجرای این فریضه را ترویج دهیم.

وی با تبریک هفته ناجا، به نامگذاری این هفته به شعار «پلیس هوشمند و مقتدر» اظهار کرد: نیروی انتظامی با تمام قوا در راستای ایجاد امنیت و آرامش در شهرستان پا به کار و در آمادگی کامل قرار دارد.

فرمانده نیروی انتظامی تویسرکان از عملکرد یک سال نیروی انتظامی به کشف 389 کیلوگرم انواع مواد مخدر در تویسرکان اشاره کرد و گفت: 141 نفر قاچاقچی، توزیع‌کننده و خرده‌فروشان مواد مخدر دستگیر شدند.

محمد معصومی با اشاره به افزایش 27 درصدی دستگیری سارقان در تویسرکان بیان کرد: طی یک سال گذشته 427 سارق دستگیر شد و خوشبختانه هیچ گونه سرقت از نوع سرقت به عنف، خشن و... در شهرستان تویسرکان نداشتیم.

وی با اشاره به کشف سه فقره قتل در مدت زمان کوتاه گفت: متهمان به قتل پس شناسایی و دستگیری به مراجع قضایی تحویل شدند.

انتهای پیام/۸۹۰۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول