اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

دستگاه قضایی حامی آمران به معروف است

دادستان قم دستگاه قضایی را حامی آمران به معروف دانست و تصریح کرد: حمایت قضایی از آمران معروف را همچون گذشته ادامه می‌دهیم.

دستگاه قضایی حامی آمران به معروف است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن غریب شنبه شب در آیین افتتاحیه قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر ثارالله استان قم در سالن همایش‌های غدیر با اشاره به سامانه ارتباطی دادستانی قم اظهار کرد: 09333633251 شماره سامانه ارتباطی دادستانی قم در پیام‌رسان‌های داخلی برای دریافت گزارش‌های حامیان امر به معروف و نهی از منکر است.

وی در ادامه با بیان اینکه نیروی انتظامی در عرصه امر به معروف و نهی از منکر پای کار است بیان کرد: هر جا که از ظرفیت مردمی استفاده کردیم، موفق بودیم، بخشی از گزارش‌های مردمی رسیده به دادستانی را به نیروی انتظامی ارجاع می‌دهیم و نتیجه را به اطلاع مردم خواهیم رساند.

دادستان قم دستگاه قضایی را حامی آمران به معروف دانست و تصریح کرد: بحث حمایت قضایی از آمران معروف را همچون گذشته ادامه می‌دهیم، منوط به این که بلافاصله پس از وقوع درگیری یا توهین مساله به اطلاع دادستانی برسد و آمر به معروف هم در چارچوب دین و قانون عمل کند.

انتهای پیام/78004*30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول