اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

انتشار بیش از 1200 مقالهISI از سوی اساتید دانشگاه تبریز / اتمام 28 طرح تحقیقاتی

مدیر امور پژوهشی دانشگاه تبریز از انتشار 1220 مقاله اعضای هیات این دانشگاه در مجلات ISI طی 6 ماهه اول سال‌جاری خبر داد.

انتشار بیش از 1200 مقالهISI از سوی اساتید دانشگاه تبریز / اتمام 28 طرح تحقیقاتی

سهیل عابر امروز در این خصوص در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: طی 6 ماهه سال‌جاری یک‌هزار و 20  مقاله اعضای هیات این دانشگاه در مجلات ISI منتشر شده است که در مقایسه با سال‌های قبل روند رو به رشدی داشته است.

این عضو هیات علمی دانشگاه تبریز در ادامه همچنین تعداد کل مقالات چاپ شده اعضای هیات علمی این دانشگاه را در مجلات معتبر داخلی و خارجی طی این مدت حدود یک هزار و 787 اعلام کرد و گفت: از این تعداد 600 مقاله در مجلات غیرISI نمایه دار منتشر شده‌اند.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به دیگر فعالیت این حوزه یادآور شد: تا اول شهریورماه سال‌جاری همچنین 28 طرح تحقیقاتی درون دانشگاهی به اعتبار یک میلیاردو 491 میلیون ریال خاتمه یافته و 28 طرح تحقیقاتی دیگر نیز به تصویب رسیده است.

به گفته مدیر امور پژوهشی دانشگاه تبریز در طول 5 ماهه نخست سال جاری نیز تعداد 96 نفر از دانش‌آموختگان دوره دکترای تخصصی، در این دانشگاه در حال گذراندن دوره پژوهشی فراکترا هستند.

گزارش فارس حاکی است، دانشگاه تبریز در حال حاضر با داشتن بیش از ۲۱ دانشکده، چندین پژوهشکده و گروه پژوهشی، قطب علمی، ۸۰۰ نفر عضو هیات علمی، بیش از 24 هزار  نفر دانشجو و 457 هزار مترمربع فضای آموزشی، کمک آموزشی و پژوهشی و نیز به جهت همجواری با دانشگاه‌های بزرگ کشورهای منطقه به عنوان بزرگترین مرکز علمی غرب و شمال غرب کشور، عهده‌دار بخش بزرگی از مسوولیت تولید علم و فناوری و رقابت در عرصه‌های بین‌المللی است.

انتهای پیام/ 60023/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول