اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

آمادگی منطقه زنجان برای اعلام اولیه سهمیه الکترونیکی نفت سفید در استان

مدیر شرکت نفت منطقه زنجان گفت: منطقه زنجان آماده اعلام اولیه سهمیه نفت سفید در استان است.

آمادگی منطقه زنجان برای اعلام اولیه سهمیه الکترونیکی نفت سفید در استان

حمدالله حبیبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اقدامات انجام گرفته در تجهیز فروشندگان روستایی به پوزهای بانکی و نیز برگزاری کارگاه آموزشی برای آنها، از جمع‌آوری اطلاعات و شماره کارت بانکی بالغ بر 20 هزار خانوار فاقد انشعاب گاز طبیعی در استان و ورود اطلاعات آنها به سیستم خبر  داد.  

وی افزود: با توجه به اینکه تمهیدات لازم برای واریز سهمیه‌های نفت سفید خانوارها در کارت‌های بانکی معرفی شده از جانب سرپرستان خانوارها در کارت‌های بانکی معرفی شده از جانب سرپرستان خانوار اتخاذ شده، منبعد این سرپرستان با مراجعه به فروشندگان روستایی و کشیدن کارت خود در پوزهای بانکی موجود در فروشندگی‌ها نسبت به دریافت سهمیه خود اقدام خواهند کرد.  

وی همچنین بر نقش ارزشمند این موضوع که در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی انجام پذیرفته است، در تسهیل عرضه خدمات به هموطنان و نیز جلوگیری از سوء استفاده از کالابرگ‌های نفت سفید کاغذی و پیشگیری از قاچاق و عرضه خارج از شبکه فرآورده نفت سفید تاکید کرد.  

حبیبی در ادامه از آن دسته از مشمولین دریافت سهمیه نفت سفید که تا کنون به هر دلیلی نسبت به ارائه اطلاعات خانوار و شماره کارت بانکی خود اقدام نکرده‌اند درخواست کرد تا در اسرع وقت با در دست داشتن مدارک هویتی خود به نزدیکترین مرکز پستی و یا نواحی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در شهرستان‌های زنجان، ابهر و خدابنده مراجعه کنند.

انتهای پیام/۷۳۰۰۵/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول