اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

مدال زرین روابط عمومی به فولاد هرمزگان رسید

بزرگان روابط عمومی کشور امروز مدال زرین روابط عمومی را به فرزاد ارزانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان که به عنوان آقای تکنولوژی فولاد شناخته می شود، تقدیم کردند.

مدال زرین روابط عمومی به فولاد هرمزگان رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، هفتمین کنفرانس حرفه ای گرایی در روابط عمومی بازاریابی دیجیتال دیروز (شنبه ۱۳مهرماه) در هتل المپیک تهران برگزار شد.

سید غلامرضا کاظمی دینان رئیس شورای سیاستگذاری این کنفرانس با تقدیر از فولاد هرمزگان به دلیل واقف بودن به جایگاه روابط عمومی و اقدامات تخصصی مطلوب در این زمینه یادآور شد: امید است یک همایش یا سمینار برای مدیران کشور، معاونین و وزرا ترتیب داده شود تا علوم ارتباطات به خوبی برای مدیران تعریف شود.

بر این اساس، بزرگان روابط عمومی کشور امروز مدال زرین روابط عمومی را به فرزاد ارزانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان که به عنوان آقای تکنولوژی فولاد شناخته می‌شود، تقدیم کردند.

فرزاد ارزانی طی دوره فعالیت خود توانسته با پیشبرد اقدامات مختلف در حوزه مسؤولیت اجتماعی موفقیت‌های چشمگیری را از آن شرکت فولاد هرمزگان کند.

این شرکت، فعالیت‌های بی2شماری در حوزه آزادی زندانیان جرایم غیر عمد داشته ضمن آنکه در حادثه سیل اخیر نیز کمک‌های شایانی به مناطق سیل زده داشته است.

حمایت ازتوسعه فضاهای آموزشی و مدرسه سازی و همچنین حمایت از نخبگان ادبی و فرهنگی دیگر اقدامات شرکت فولاد هرمزگان بوده که شایسته تقدیر است.

فولاد هرمزگان به عنوان سومین تولیدکننده فولادایران با ظرفیت یک و نیم میلیون تن به عنوان پیشرفته ترین کارخانه فولادی کشور محسوب می شود، از دیگر افتخارات این شرکت می توان به کسب عنوان پیشرو در بین صد شرکت برتر ایران، کسب عنوان صادرکننده نمونه برای چهارمین سال متوالی و دریافت نشان حمایت از تولید ملی اشاره کرد.

دریافت تندیس ساخت محصول نوآور براتر ایرانی، کسب تقدیر نامه دو ستاره جایزه ملی تعالی سازمانی ایران، کسب لوح تقدیر رضایت مندی مشتری، کسب گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندکان، واحد نمونه صنعتی استان هرمزگان و کسب سه عنوان برتری کشوری در حوزه روابط عمومی و دریافت جوایز ملی و بین المللی نیز از دیگر افتخارات این شرکت است.

در ادامه این مراسم از مدیران منتخب روابط عمومی کشور تقدیر شد و بر این اساس از ایرج ترابی مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه اصفهان و رضا صفریان مدیر روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان تقدیر و قدردانی شد.

انتهای پیام/88049

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول