اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

پانزدهمین نمایشگاه ماشین‌ها، ادوات کشاورزی و تجهیزات آبیاری در گلستان برگزار می‌شود

رئیس اداره مکانیزاسیون سازمان جهادکشاورزی استان گلستان از برگزاری پانزدهمین نمایشگاه ماشین‌ها و ادوات کشاورزی و تجهیزات آبیاری در استان خبر داد.

پانزدهمین نمایشگاه ماشین‌ها، ادوات کشاورزی و تجهیزات آبیاری در گلستان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مریم برزنونی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: پانزدهمین نمایشگاه ماشین‌ها، ادوات کشاورزی و تجهیزات آبیاری در گلستان از تاریخ 16 مهرماه لغایت 19 مهرماه جاری در استان گلستان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: علاقمندان می‌توانند از ساعت 16 الی 21 برای بازدید از این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه استان گلستان اقدام کنند و نیازمندی‌های خودشان را در زمینه ماشین‌ها و ادوات کشاورزی و سیستم‌های آبیاری کشاورزی تامین کنند.

*پانزدهمین نمایشگاه ماشین‌ها، ادوات کشاورزی و تجهیزات آبیاری به مدت 4 روز در گلستان دایر است

رئیس اداره مکانیزاسیون سازمان جهادکشاورزی استان گلستان ابراز کرد: تولیدکنندگان مختلفی از استان‌های متعدد کشور در این نمایشگاه حضور دارند و تولیدات کشاورزی خودشان را در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار می‌دهند.

برزنونی با اشاره به اینکه پانزدهمین نمایشگاه ماشین‌ها، ادوات کشاورزی و تجهیزات آبیاری به مدت چهار روز در استان گلستان دایر خواهد بود، خاطرنشان کرد: برگزاری پانزدهمین نمایشگاه تخصصی ماشین‌های کشاورزی، تجهیزات و سیستم‌های آبیاری گلستان با برند AGRIGOL و با رویکرد  «گلستان ماندگار، کشاورزی پایدار» از ابتدای سال 1398 برنامه‌ریزی شد تا بهترین دستاورد را برای صنعت کشاورزی کشور به ارمغان بیاورد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، پانزدهمین نمایشگاه ماشین‌ها، ادوات کشاورزی و تجهیزات آبیاری استان گلستان با حضور استان‌های تهران، گلستان، خراسان، البرز، اصفهان، قزوین، اراک، همدان، آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی،مازندران، کرمان، فارس، قم، خوزستان، سمنان و کشورهای ایتالیا، فرانسه و ترکیه در نمایشگاه بین‌المللی استان گلستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/83019

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول