اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

واگذاری دبیرخانه دائمی جشنواره شعر آئینی استان سمنان به گرمسار

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار گفت: دبیرخانه دائمی جشنواره شعر آئینی استان سمنان به این شهرستان واگذار شد.

واگذاری دبیرخانه دائمی جشنواره شعر آئینی استان سمنان به گرمسار

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، نعمت‌الله قنبری‌نیک‌دل صبح امروز در جمع هنرمندان و دست‌اندرکاران برگزاری نخستین جشنواره شعر آئینی استان سمنان اظهار کرد: این جشنواره به میزبانی شهرستان گرمسار و با شرکت حداکثری و استقبال بسیار خوب شعرا و هنرمندان این استان برگزار شد.

 وی ضمن تقدیر و تشکر از همه دست‌اندرکاران برگزاری این برنامه افزود: با توجه به اینکه جشنواره شعر آئینی برای نخستین بار در استان سمنان برگزار شد، توانستیم میزبان خوبی برای این برنامه باشیم و رضایت حداکثری شرکت‌کنندگان را کسب کنیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار بیان کرد: موفقیت ما در برگزاری این جشنواره و رضایت شرکت‌کنندگان، با همت، تلاش و همدلی کارکنان مجموعه و سایر دست‌اندرکاران برگزاری برنامه ازجمله مؤسسات فرهنگی و هنری، انجمن شعر و ادب شهرستان، هنرمندان و هنردوستان حاصل شد که از این بابت خداوند متعال را شاکریم.

قنبری‌نیک‌دل تصریح کرد: با توجه به برگزاری موفقیت‌آمیز این جشنواره و رضایت شرکت‌کنندگان از برگزاری مراسم، دبیرخانه دائمی جشنواره شعر آئینی استان سمنان به شهرستان گرمسار واگذار شد که این خبر می‌تواند نویدبخش آینده بسیار روشن و خوبی برای جامعه فرهنگ و هنر به‌ویژه شعرای شهرستان و استان باشد.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم در آینده نیز با تعامل و همکاری با سایر نهادها و ارگان‌های شهرستان گرمسار و با کمک هنرمندان و هنردوستان، میزبان برنامه‌های استانی با کیفیت بسیار مطلوب در این شهرستان باشیم.

انتهای پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول