اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

ثبت‌نام بیش از 37 هزار کرمانشاهی در سامانه سماح

مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه گفت: از ابتدای شروع به‌کار سامانه سماح تا ساعت 10 صبح امروز، بیش از 37 هزار نفر از مشتاقان زیارت ابا عبدالله الحسین(ع) در استان، ثبت‌نام کرده‌اند.

ثبت‌نام بیش از 37  هزار کرمانشاهی در سامانه سماح

حامد دارابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، با اشاره به آخرین آمار نام‌نویسی زائران اربعین حسینی استان در سامانه سماح، اظهار داشت: تا ساعت 10 صبح امروز (15 مهرماه) حدود 37 هزار نفر در استان کرمانشاه در سامانه سماح ثبت‌نام کرده‌اند.

مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه آمار ثبت‌نام شدگان سال گذشته سفر پیاده‌روی اربعین حسینی استان را 40 هزار نفر اعلام کرد و افزود: با توجه به اینکه هزینه‌ها ثبت‌نام از 250 هزار تومان سال گذشته به 25 هزار تومان رسیده و حدود یک‌دهم شده، پیش‌بینی می‌شود آمار ثبت‌نام شدگان خیلی بیشتر از سال گذشته شود.

وی با اشاره به فعالیت 18 دفتر زیارتی در استان، گفت: درگاه اینترنتی سامانه سماح به آدرس https://samah.haj.ir/ با خدمات‌دهی مناسب در خدمت متقاضیان است

وی در خصوص گذرنامه موقت زیارتی نیز، افزود: با توجه به افزایش مراجعه کنندگان برای گرفتن گذرنامه در این ایام، توافقاتی با دولت عراق در راستای پذیرش برگه‌ای با عنوان گذرنامه موقت صورت گرفته که زائران پس از بازگشت گذرنامه اصلی خود را دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول