اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

اعلام محدودیت های ترافیکی اربعین حسینی در لرستان

رئیس پلیس راه لرستان از ایجاد محدودیت تردد برخی وسایل نقلیه در ایام قبل، حین و پس از اربعین حسینی در این استان خبر داد.

اعلام محدودیت های ترافیکی اربعین حسینی در لرستان

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، مصطفی دالوند عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: با توجه به افزایش ترددها در ایام اربعین حسینی و به جهت تسهیل ترددهای جاده‌ای، تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت‌ها به استثناء حاملان  مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 7 روز چهارشنبه ۱۷ مهر ماه تا پایان روز چهارشنبه یکم آبان ماه  در مسیرهای "کوهدشت- پلدختر- اسلام آباد" و بالعکس ممنوع خواهد بود.

وی افزود :تردد کلیه ناوگان مسافربری(اتوبوس،مینی بوس و سواری کرایه) از ساعت 7 روز چهاشنبه 17 مهرماه تا پایان روز چهارشنبه یکم آبان ماه از محورهای (پلدختر_ کوهدشت) و بالعکس ممنوع بوده و مسیر ( آزادراه خرم‌آباد-پل زال )به عنوان مسیر جایگزین تعیین می‌شود.

رئیس پلیس راه لرستان اظهار داشت: تردد کاروان‌های زائران از مسیر کوهدشت_پلدختر و پل‌زال و بالعکس ممنوع می‌باشد که مسیر جایگزین آن آزادراه پل زال است.

دالوند گفت: امیدواریم با همکاری و مشارکت مردم خوب کشورمان و به ویژه هم استانی‌های عزیز شاهد تردد روان و بدون حادثه در مسیرهای جاده‌ای استان و بویژه مسیرهای اعلام شده باشیم. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول