اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

برنامه درسی دانشگاه امیرکبیر برای ارتباط بیشتر با صنعت بازنگری می‌شود

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر، نوآوری، مهارت افزایی و افزایش قراردادهای پروژه ای را از جمله اهداف این دانشگاه برای ارتباط بیشتر با بخش صنعت عنوان کرد و گفت: برنامه‌ درسی این دانشگاه برای مناسبات بیشتر دانشجویان با صنعت بازنگری می‌شود.

برنامه درسی دانشگاه امیرکبیر برای ارتباط بیشتر با صنعت  بازنگری می‌شود

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، سیداحمد معتمدی در نخستین جایزه ملی لجستیک و زنجیره تامین گفت: بیش از یک سال پیش تفاهم نامه‌ای با وزارت صنعت، معدن و تجارت امضا شد، البته امضا تفاهم نامه خیلی ساده است ولی به ثمر رسیدن آن کارسختی است.

وی یادآور شد: همه بخش های جامعه از خدمات لجستیک می توانند استفاده کنند. چند سال پیش تصور نمی شد که دانشگاه ها وارد این بخش شود ولی خوشحالیم که امروزه دانشگاه ها به خصوص دانشگاه صنعتی امیرکبیر به بخش صنعت وارد شده و خدمات خوبی ارائه داده است.
رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر ادامه داد: برای اینکه ارتباط بین دانشگاه و صنعت افزایش باید از پروژه های موردی خارج شده و واردموضوع رفع نیازهای صنعت و جامعه شود، بر همین اساس این دانشگاه هدف گذاری کرده است که ابتدا برنامه درسی بازنگری شود و داشجویان و اساتید با مشکلات روز جامعه درگیر شوند.
معتمدی با تاکید بر اینکه افزایش قراردادهای صنعتی از جمله برنامه های دانشگاه است، افزود: با بخش های مختلف کشور قرارداد امضا شده و تلاش می کنیم توسط دانش این دانشگاه برای رفع نیازهای بخش های صنعت گام برداریم.
وی به فعالیت‌های این دانشگاه در بخش نوآوری اشاره کرد و گفت: دانشگاه صنعتی امیرکبیر با برنامه ریزی در این بخش بسیار موفق تا آنجا که نوآوری این دانشگاه از۱۵۰ مورد به ۳۰۰ مورد افزایش یافته است.
رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مورد فعالیت های این دانشگاه در بخش مهارت افزایی اظهارداشت: این موضوع علاوه بر اینکه سبب کمک به صنعت کشور می شود، سبب جذب دانشجو به بازار کار نیز می شود.
معتمدی خاطرنشان کرد: برقراری ارتباط دانشگاه با بخش های مختلف کشور می تواند جریان مستمری را در دانشگاه نهادینه کند و تربیت نیروی انسانی را به همراه بیاورد، زیرا  این گونه حرکت‌ها ارتباط بیشتر صنعت و جامعه را به همراه خواهد آورد  تا سبب رفع مشکلات صنعتی جامعه کمک شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول