اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

تغییر نگاه به حوزه جوانان در اداره کل ورزش و جوانان گیلان با انتصاب یک بانو

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه گیلان یکی از پنج استان برتر در حوزه جوانان است، گفت: حضور یک بانو در رأس اداره کل ورزش و جوانان گیلان باعث تغییر رویکرد و نگاه به حوزه جوانان در این اداره شده است.

تغییر نگاه به حوزه جوانان در اداره کل ورزش و جوانان گیلان با انتصاب یک بانو

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمدمهدی تندگویان عصر امروز در نشست با جوانان و سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان گیلان با بیان اینکه استان گیلان یکی از پنج استان برتر کشور در حوزه جوانان است، اظهار کرد: جمعیت جوان گیلان و بانوان زبده این استان باعث شده است برای نخستین بار در تاریخ ورزش کشور، یک بانو به‌عنوان مدیرکل ورزش و جوانان انتخاب شود.

وی با تأکید بر جایگاه بالای بانوان در کشور افزود: دیدار حضوری با جوانان یکی از اولویت‌های وزارت ورزش بوده است و با این اقدام توانستیم از نزدیک با مشکلات جوانان آشنا شده و درصدد رفع آن‌ها برآییم.

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با تأکید بر ارتقای رتبه استان طی یک سال اخیر خاطرنشان کرد: حضور مریم بخشی در رأس اداره کل ورزش و جوانان گیلان باعث تغییرات مثبتی در حوزه جوانان شده است و با اجرای برنامه‌های ساماندهی و توانمندسازی طی یک سال اخیر، رتبه استان گیلان در حوزه جوانان پیشرفت چشمگیری داشته و این استان یکی از پنج استان برتر کشور در حوزه جوانان شده است.

تندگویان با بیان اینکه تغییر نگرش در فعالیت سمن‌ها باعث اشتغال‌زایی شده است، بیان کرد: جوانان با فعالیت در سازمان‌های مردم‌نهاد با توجه به نظر مقام معظم رهبری می‌توانند شش ماه پایانی خدمت مقدس سربازی را در این سمن‌ها انجام دهند.

مدیرکل دفتر هماهنگی و نظارت بر امور جوانان وزارت ورزش و جوانان نیز در این نشست با اشاره به ظرفیت‌های استان گیلان در اشتغال‌زایی اظهار کرد: مدیرکل استان گیلان اقدامات خوبی در این حوزه انجام داده است و با استفاده از تمامی ظرفیت‌های استان، می‌توان به اشتغال‌زایی جوانان کمک کرد.

امید محدث با بیان اینکه برای پاسخ به مسائل جدید باید مکانیزم ویژه‌ای داشته باشیم، افزود: در حوزه جوانان با ایجاد رشته‌های جدید و تخصصی می‌توان به اشتغال‌زایی کمک کرد.

وی با تأکید بر اینکه حوزه جوانان یک حوزه فرابخشی است، گفت: ستاد ساماندهی امور جوانان با استفاده از ظرفیت تمامی دستگاه‌ها می‌تواند نقش مؤثری در حل مشکلات جوانان و به‌ویژه اشتغال‌زایی ایفا کند.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان نیز در این نشست با اشاره به اینکه فعالیت سازمان‌های مردم‌نهاد در گیلان در یک سال اخیر افزایش چشمگیری داشت، اظهار کرد: توجه و حمایت‌های ویژه آقایان تندگویان معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان و ارسلان زارع استاندار گیلان باعث شده است گیلان از استان سرآمد در حوزه جوانان باشد.

تقویت برنامه‌های حوزه جوانان، سیاست‌ اداره کل ورزش و جوانان است

مریم بخشی با بیان اینکه تقویت برنامه‌های حوزه جوانان از سیاست‌های اداره کل ورزش و جوانان استان است، افزود: جوانان گیلانی با استفاده از نیرو و انگیزه جوانی به‌خوبی در حوزه کسب‌وکارهای نوپا واردشده‌اند و شاهد اشتغال‌زایی بالایی در این حوزه هستیم.

وی با تأکید بر حمایت ویژه دولت از اشتغال‌زایی جوانان خاطرنشان کرد: دوره‌های آموزشی در راستای افزایش مهارت‌های کسب‌وکار می‌تواند به کارآفرینی و کسب‌وکار کمک کند.

به گزارش فارس، در نشست معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با جوانان و سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان گیلان از سارا بهمنیار دارنده نشان برنز مسابقات بزرگ‌سالان کاراته جهان تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول