اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

تقاطع غیرهمسطح بلوار کیوانفر و خیابان امام خمینی کلنگ‌زنی می‌شود

معاون فنی و عمرانی شهردار قم گفت: تقاطع غیرهمسطح بلوار کیوانفر و خیابان امام خمینی هفته آینده کلنگ‌زنی می‌شود.

تقاطع غیرهمسطح بلوار کیوانفر و خیابان امام خمینی کلنگ‌زنی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، علیرضا قاری قرآن در آئین افتتاح و بهره‌برداری از مجموعه ورزشی سرلشگر خلبان عباس اکبری، با اشاره به نیاز شهر به توسعه فضاهای ورزشی و فرهنگی اظهار کرد: بعد از راه اندازی مجموعه ورزشی چندمنظوره در منظقه ٦ این مجموعه ورزشی در منطقه یک آماده بهره‌برداری شده و باقی مجموعه‌های ورزشی در مناطق دیگر نیز تکمیل می شود.

وی با اشاره به امکانات این مجموعه‌های ورزشی تصریح کرد: در این مجموعه‌ها ورزش‌هایی چون فوتبال، والیبال، بسکتبال و ورزش‌های رزمی و بدنسازی قابلیت انجام دارد و سالن‌های رختکن هم برای آن پیش‌بینی شده است.

معاون فنی و عمرانی شهردار قم در ادامه سخنان خود با اشاره به دیگر پروژه‌های عمرانی شهرداری قم، وضعیت پروژه تقاطع سه سطحه میدان ولیعصر را مورد توجه قرار داد و افزود: هفته گذشته بتن ریزی بخش ویژه ای از تقاطع ولیعصر انجام شد و امیدواریم تا آذرماه بتوانیم بخش اول پروژه را افتتاح کنیم و کل پروژه تا اوایل سال آینده در اختیار مردم قرار دهیم.

وی با اشاره به اجرای پروژه زیرگذر بلوار فردوسی بیان کرد: این پروژه هم فعال بوده و تلاش داریم که مسیر زیرگذر و امتداد بلوار فردوسی را تا قبل از پایان سال افتتاح کنیم.

قاری قرآن با بیان اینکه در منطقه دو نیز پروژه‌هایی فعال است افزود: پروژه تونل جمهوری که امتداد جمهوری به سمت کمربندی را تکمیل می‌کند هم به صورت ویژه پیگیری می‌شود.

وی از کلنگ‌زنی پروژه تقاطع بلوار شهید کیوانفر و خیابان امام خمینی در هفته آینده خبر داد و افزود: این پروژه برای تسهیل تردد مردم به سمت حرم مطهر اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/78027

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول