اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

باران علت وقوع تصادفات زنجیره‌ای عصر امروز در مشهد

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی از وقوع چند تصادف زنجیره‌ای در مسیرهای بزرگراهی مشهد بر اثر بارندگی عصر امروز خبر داد.

باران علت وقوع تصادفات زنجیره‌ای عصر امروز در مشهد

سرهنگ حمیدرضا دهنوی در گفتگو با خبرنگار فارس در مشهد گفت: بارندگی‌های امروز معابر بزرگراهی مشهد را تحت تأثیر قرار داد و باعث وقوع چند تصادف زنجیره‌ای شد.

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی ادامه داد: یک تصادف زنجیره‌ای بین پنج وسیله نقلیه بعد از پل فجر رخ داد که باعث ترافیک سنگین در محدوده میدان فجر به سمت پنج تن و بازار ملل شد و خوشبختانه خسارت جانی در بر نداشت.

وی با اشاره به ترافیک سنگین در محدوده میدان امام حسین(ع) به سمت میدان سپاد، علت را وقوع یک فقره تصادف در اثر آب‌گرفتگی در این محدوده عنوان کرد.

دهنوی با بیان اینکه پل جهاد به سمت میدان حافظ هم تادقایقی قبل شاهد ترافیک سنگینی بود، ادامه داد: علت این مشکل، آب‌گرفتگی وسط بزرگراه شهید کلانتری بود که با حضور به موقع نیروهای خدمات شهری، ترافیک برطرف و ترافیک روان شد.

وی به حادثه نیسان حامل گوجه‌فرنگی در پل جمهوری هم اشاره کرد و گفت: در پل جمهوری هم یک تصادف زنجیره‌ای و جرحی رخ داد و هفت خودرو با هم برخورد کردند که باحضور ماموران پلیس راهور مسیر بازگشایی شد.

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی با بیان اینکه در هسته مرکزی مشهد ترافیک عادی و نسبتا روان است، اظهارکرد: در زمان شروع بارندگی به علت لغزندگی معابر انتظار می‌رود رانندگان با حفظ فاصله طولی مناسب با وسیله نقلیه جلویی و حرکت با سرعت مطمئنه از بروز حوادث رانندگی جلوگیری کنند.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول