اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

برترین‌های بدنسازی قهرمانی کشور معرفی شدند

با پایان رقابت‌های انتخابی تیم ملی و مسابقات قهرمانی کشور، نفرات برتر بدنسازی کشور مشخص شدند.

برترین‌های بدنسازی قهرمانی کشور معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی پرورش اندام، بادی کلاسیک، فیزیک، فیزیک کلاسیک و ماسکولار فیزیک برای اعزام ورزشکاران به رقابت‌های جهانی فجیره امارات، در زنجان برگزار شد.

این رقابت‌ها در رده‌های سنی و دسته‌های وزنی مختلف به مدت دو روز و با حضور 470 ورزشکار در سالن 6 هزار نفری انقلاب و با حضور رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کشور برگزار شد.

این رقابت‌ها در حکم انتخابی تیم‌ملی و اعزام به رقابت‌های جهانی امارات در سه رده سنی جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار شد.

ورزشکاران در این رقابت‌ها در رشته‌های پرورش‌اندام، فیزیک، فیزیک کلاسیک، بادی کلاسیک و ماسکولار با هم به رقابت‌ پرداختند که در نهایت نفرات برگزیده معرفی شدند.

در نتایج تیمی بزرگسالان، تیم‌های قزوین، تهران الف و گیلان در رشته فیزیک به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش بادی کلاسیک نیز خوزستان به همراه تهران الف و اصفهان در جایگاه اول تا سوم ایستادند.

در رشته فیزیک کلاسیک، تیم تهران الف قهرمان، اصفهان نایب قهرمان و خراسان رضوی نیز بر سکوی سوم ایستاد.

 در بخش انفرادی نیز محمد امیری از البرز و مصطفی فتحی از مازندران عناوین نخست را در اوزان منهای 75 و به‌ اضافه 75 کیلوگرم به دست آوردند.

در رده سنی پیشکسوتان نیز فردین مردانی از چهارمحال و بختیاری، داوود یزدی از تهران، وحید فلاح از مازندران و علیرضا داوودی‌مهرانی از تهران عناوین نخست را در اوزان مختلف کسب کردند.

در رده سنی بزرگسال و در رشته فیزیک نیز شیتنا لک‌پور از تهران، آریا نوروزی از آمل، فرید شیرمحمدزاده از تهران، سیدمصطفی سیدججینی از قزوین، مرتضی قاسمی‌وفایی از تهران و علی تمیمی از قزوین به مقام اول دست یافتند.

همچنین در رشته فیزیک کلاسیک رده بزرگسالان نیز مقام قهرمانی به وحید سهرابی از اصفهان، بهزاد تنگسیری و نوید سمایی و شایان یونسی از تهران و علیرضا حسن‌وند از کرج به صورت مشترک رسید.

در رشته بادی کلاسیک بزرگسالان نیز حامد قادری از تهران الف، محمد پورصابر از هرمزگان، سیدعظیم متولی از مازندران، سجاد حیدری چگینی از خوزستان و مجید یعقوبی از تهران الف  مقام‌های برتر را کسب کردند.

در رشته ماسکولار این دوره از مسابقات، محمد میرزایی‌محمدی از تهران و هومن حسینیه از قزوین عناوین نخست را به دست آوردند.

در رشته پرورش‌اندام نیز حمیدرضا مهدی‌فر از اصفهان، سیدحسین کریمی از مازندران، فرشاد گنجی از تهران الف، صادق احمدی از خوزستان، محمدابراهیم ارزشمند به همراه مهدی ارزشمند و مجتبی ارزشمند از فارس، محمود شریف‌پور از تهران الف و مظاهر تابانی از آذربایجان‌شرقی قهرمان شدند.

گفتنی است، مسابقات پرورش اندام قهرمانی کشور در رده‌های سنی جوانان ، پیشکسوتان ، فیزیک ، ماسکولار فیزیک ، بادی کلاسیک و فیزیک کلاسیک برگزار شد.

انتهای پیام/73005/ق40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول