اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

بندرعباس میزبان مسابقات کبدی ساحلی کارگران کشور

اولین دوره مسابقات قهرمانی کبدی ساحلی کارگران کشور از امروز در بندرعباس آغاز می شود.

بندرعباس میزبان مسابقات کبدی ساحلی کارگران کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، اولین دوره مسابقات کبدی قهرمانی کارگران کشور با حضور ۷ تیم در زمین ساحلی پارک غدیر بندرعباس و به مدت دو روز برگزار خواهد شد.

این مسابقات در دو گروه برگزار که در گروه اول سه تیم فولاد هرمزگان ب، ستارگان فارس و پودینه طبس خراسان جنوبی به رقابت خواهند پرداخت.

در گروه دوم نیز ۴ تیم فولاد هرمزگان الف، لوله سازی اهواز، فولاد آلیاژی یزد و گلستان برای صعود به مرحله دوم به مصاف هم خواهند رفت.

در دور اول این رقابت ها و از ساعت ۹ صبح امروز به طور همزمان دو دیار برگزار خواهد شد که فولاد هرمزگان الف و گلستان رودرروی یکدیگر قرار خواهند گرفت و ستارگان فارس و پودینه طبس نیز به مصاف هم خواهند رفت و سومین بازی نیز از ساعت ۹:۴۵ آغاز که لوله سازی اهواز و فولاد یزد با هم رقابت خواهند کرد.

دور دوم از ساعت ۱۶ و با دیدار دو تیم فولاد هرمزگان «ب» و پودینه طبس آغاز و فولاد هرمزگان الف نیز به مصاف فولاد یزد خواهد رفت و از ساعت ۱۶:۴۵ لوله سازی اهواز و گلستان با هم جدال خواهند کرد.

دور سوم نیز ساعت ۱۹ و با دو دیدار فولاد هرمزگان ب و ستارگان فارس و فولاد هرمزگان الف و لوله سازی اهواز آغاز خواهد شد و ۱۹:۴۵ دقیقه نیز آخرین دیدار این مرحله با مصاف فولاد یزد و گلستان به پایان خواهد رسید.

این مسابقات دوشنبه ۲۲ مهرماه با برگزاری مسابقات مرحله نیمه نهایی و نهایی و در نهایت مراسم اختتامیه به پایان خواهد رسید.

انتهای پیام/۸۸۰۴۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول