اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

آبگیری ۲۰ میلیون مترمکعبی طرح‌های تغذیه مصنوعی در زنجان

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای استان زنجان گفت: در سال ۱۳۹۸ معادل ۲۰ میلیون مترمکعب آبگیری طرح‌های تغذیه مصنوعی در استان زنجان انجام شده است.

آبگیری ۲۰ میلیون مترمکعبی طرح‌های تغذیه مصنوعی در زنجان

یوسف رضاپور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: حفظ منابع آبی در شرایط کنونی یک ضرورت است.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای استان زنجان با بیان اینکه به منظور نظارت بر برداشت آب از چاه‌های استان زنجان از سال ۱۳۹۶ تاکنون کنتورهای هوشمند بر روی ۲ هزار و ۲۳۳ چاه نصب شده است، بیان کرد: در این مدت یک هزار و ۴۳ چاه غیرمجاز در زنجان پلمب شده است.

وی با اشاره به نصب کنتور هوشمند بر روی یک هزار و ۸۵۲ چاه در سال ۱۳۹۶ عنوان کرد: در این سال یک هزار و ۲۷ چاه غیر مجاز در زنجان پلمب شده است.

رضاپور از نصب کنتور هوشمند بر روی ۲۲۴ چاه در استان زنجان طی سال گذشته خبر داد و گفت: در سال گذشته ۱۳ چاه غیرمجاز در زنجان پلمب شده است.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای استان زنجان تعداد چاه‌های غیر مجاز شناسایی شده در ۶ ماهه نخست سال‌جاری را سه حلقه چاه اعلام کرد و گفت: بر روی ۱۵۸ حلقه چاه در استان زنجان طی سال‌جاری کنتور هوشمند نصب شده است.

وی با اشاره به آبگیری طرح‌های تغذیه مصنوعی در مدت سه سال گذشته به میزان ۲۷۴ میلیون مترمکعب عنوان کرد: این آبگیری در سال ۱۳۹۶ معادل ۲۲۷ میلیون مترمکعب و در سال گذشته معادل ۲۶ میلیون مترمکعب بوده است.

رضاپور ادامه داد: در سال ۱۳۹۸ معادل ۲۰ میلیون مترمکعب آبگیری طرح‌های تغذیه مصنوعی در استان زنجان انجام شده است.

انتهای پیام/۷۳۰۰۹/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول