اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

تبدیل روستاهای لرستان به قطب کار اقتصادی/ ظرفیت‌های 13 روستا شناسایی شدند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان بر توسعه رونق تولید در روستاها از طریق شناسایی ظرفیت‌ها و تزریق تسهیلات ارزان قیمت به متقاضیان تأکید کرد و گفت: در همین راستا تاکنون پتانسیل‌های 13 روستای استان در حوزه‌های مختلف بوم‌گردی، گردشگری، پرورش ماهی و پرورش گل هدف‌گذاری شده است.

تبدیل روستاهای لرستان به قطب کار اقتصادی/ ظرفیت‌های 13 روستا شناسایی شدند

علی آشتاب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، با اشاره به سهم 222 میلیارد تومانی لرستان از تسهیلات اشتغال روستایی، اظهار کرد: تاکنون 216 میلیارد تومان از این اعتبار در قالب هزار و 156 طرح عقد قرارداد و به متقاضیان پرداخت شده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین 20 میلیارد تومان طرح مصوب و 150 میلیارد تومان طرح در دست بررسی در بانک‌های عامل استان وجود دارد که با ابلاغ مرحله جدید پرداخت تسهیلات انجام می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان بر توسعه رونق تولید در روستاها از طریق شناسایی ظرفیت‌ها و تزریق تسهیلات ارزان قیمت به متقاضیان تأکید کرد.

آشتاب بیان داشت: در همین راستا تاکنون پتانسیل‌های 13 روستای استان در حوزه‌های مختلف بوم‌گردی، گردشگری، پرورش ماهی و پرورش گل هدف‌گذاری شده تا با ارائه آموزش‌های مهارتی و پرداخت تسهیلات به متقاضیان، رونق کار اقتصادی را در این مناطق محقق سازیم.

وی با بیان اینکه به دنبال ریشه‌کن کردن بیکاری در روستاها و تحقق مهاجرت معکوس هستیم، افزود: به همین منظور درصدد تبدیل روستاها به قطب کار اقتصادی هستیم.

انتهای پیام/85018

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول