اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

ارائه خدمات توانبخشی بهزیستی به زائران اربعین در کرمانشاه

معاون پشتیبانی اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه، از برپایی 2 موکب و ارائه خدمات توانبخشی به زائران اربعین حسینی در این استان خبر داد.

ارائه خدمات توانبخشی بهزیستی به زائران اربعین در کرمانشاه

شهاب حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: با بازگشایی مرز خسروی و تردد زائران از این مرز، اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه با برپایی 2 موکب، آماده ارائه خدمات به زوار گرامی است.

معاون پشتیبانی اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه افزود: موکب اول در شهرستان قصرشیرین مستقر است این موکب ضمن پذیرایی از زائران، نسبت به ارائه خدمات کمک توانبخشی آمادگی کامل را دارد که توسط چند تیم مدیریت می‌شود.

وی با بیان اینکه موکب دوم در مسیر برگشت و بعد از 15 کیلومتر جاده ماهیدشت برپا شده است، افزود:  این موکب نیز آمادگی کامل را در راستای پذیرایی و همچنین ارائه خدمات کمک توانبخشی به زائران کربلای معلی را دارد و زائران می‌توانند از خدمات آن‌ها استفاده کنند.

 وی در پایان، تصریح کرد: تعمیر ویلچر، واکر سمعک و... به جامعه هدف( سالمندان، معلولان و جانبازان) از جمله خدماتی است که 2 موکب مستقر در قصرشیرین و ماهیدشت ارائه می‌دهند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول