اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

مرز چذابه انتخاب اول زائران برای زیارت اربعین باشد

رئیس کمیته فرهنگی ستاد اربعین در خوزستان گفت: در حال حاضر هیچ گونه مشکل به خصوصی در مرز چذابه وجود ندارد و توصیه ما به زائران برای سفر به عتبات عالیات انتخاب این مرز است چرا که انبوهی جمعیت در این مرز محدودتر است.

مرز چذابه انتخاب اول زائران برای زیارت اربعین باشد

آیت‌الله سید ابوالحسن حسن‌زاده، رئیس کمیته فرهنگی ستاد اربعین در خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز، اظهار کرد: به نظر می‌رسد در حال حاضر مرز چذابه روان‌ترین مرز است و تسهیلات بهتر و بیشتری در اختیار زائران قرار می‌گیرد.

وی افزود: شاید دسترسی به مرز چذابه کمی مشکل‌تر از مرز شلمچه باشد اما زائرانی که به این مرز مراجعه می‌کنند با پذیرایی بسیار خوب و تلاش مسوولان مواجه خواهند شد.

رئیس کمیته فرهنگی ستاد اربعین در خوزستان عنوان کرد: در روزهای گذشته برای ساعاتی به دلیل حجم بالای زائران مرزها بسته شد که با پیگیری مسوولان این مشکل رفع و وسایل نقلیه برای انتقال به نجف تدارک دیده شد.

وی افزود: در حال حاضر هیچ گونه مشکل به خصوصی در مرز چذابه وجود ندارد و توصیه ما به زائران برای سفر به عتبات عالیات انتخاب این مرز است چرا که انبوهی جمعیت در این مرز محدودتر است.

حسن‌زاده گفت: پیش‌بینی افزایش 3 برابری جمعیت زائران در حال حاضر محقق شده است و آمار خروج از مرزها حتی به بیش از سه برابر نیز رسیده است.

وی افزود: هیچ همایشی به شکوه اربعین وجود ندارد و این زیارت‌ها باید به معرفت و تحول بیشتر منتهی شود تا بتوانیم در راستای هدف امام حسین(ع) و اهل بیت گام برداریم.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول