اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حج و زیارت و وقف

بسته خبری اربعین| فعالیت شبانه‌روزی مرز خسروی برای «بازگشت» زوار

فعالیت شبانه‌روزی مرز خسروی برای بازگشت زوار اربعین، تردد بیش از ۱۹۲ هزار نفر از مرز مهران، کاهش قابل توجه حجم ترافیک ورودی به داخل شهر مهران و ... از اخبار بسته خبری اربعین امروز است.

بسته خبری اربعین| فعالیت شبانه‌روزی مرز خسروی برای «بازگشت» زوار

به گزارش خبرگزاری فارس، فعالیت شبانه‌روزی مرز خسروی برای بازگشت زوار اربعین، تردد بیش از ۱۹۲ هزار نفر از مرز مهران، کاهش قابل توجه حجم ترافیک ورودی به داخل شهر مهران و ...  از اخبار بسته خبری اربعین امروز است.

مرز خسروی برای «بازگشت» زوار شبانه روزی فعال است

فرماندار قصرشیرین گفت: ساعت‌های عزیمت زائران از مرز خسروی به عراق از هفت صبح تا ۱۶ و بازگشت به کشور از مسیر این مرز رسمی شبانه روزی بوده و ۵۶ گیت گذرنامه نیز در این گذرگاه فعال است.

تردد بیش از ۱۹۲ هزار نفر از مرز مهران/ آمادگی استان ایلام برای موج بازگشت زائران حسینی

استاندار ایلام گفت: ۱۹۲ هزار نفر طی ۲۲ ساعت گذشته از مرز مهران  تردد کردند که از این میزان بیش از ۱۰۷ هزار خروج و ۸۵ هزار ورود به کشور داشته اند.

به همان نسبت که روند بازگشت زوار روز به روز افزایش می یابد، شاهد فروکش کردن روند خروج زوار از کشور هستیم.

در حال حاضر بیش از ۲ میلیون زائر ایرانی در عتبات عالیات حضور دارند که باید منتظر موج بازگشت زوار در روزهای پیش رو باشیم.

تمام راه‌ها به سمت مرزهای غرب کشور باز است

پلیس راهور اعلام کرد: همه معابر در استان‌های غربی به‌خصوص راه‌های منتهی به مرزهای چهارگانه خسروی، شلمچه، چذابه و مهران باز هستند و تردد در آن‌ها علی‌رغم ترافیک انجام می‌شود.

کاهش قابل توجه حجم ترافیک ورودی به داخل شهر مهران

سرهنگ کوهزادی، رئیس پلیس راهور استان ایلام در ارتباط تلفنی با رادیو اربعین به آخرین وضعیت ترافیک و ترددها در مهران اشاره کرد و گفت: مطابق مشاهدات عینی و برابر گزارش‌های واصله، حجم ترافیک ورودی به داخل شهر نسبت به روزهای قبل به طور قابل توجهی کاهش یافته است.

وی افزود: هرچه به روز اربعین نزدیک تر می شویم تغییرات محسوس کاهش در حجم بار ورودی به داخل شهر را داریم. همزمان با روند کاهش ترافیک در ورودی شهر، شاهد موج بازگشت زائران به داخل کشور هستیم.

رئیس پلیس راهور استان ایلام اظهار کرد: آمارها گویای افزایش لحظه به لحظه زائران در شهر مهران و مسیرهای خروجی به سمت استان و سایر استان‌های کشور می باشد. به اندازه کافی در مسیر‌ها موکب‌ها و استراحتگاه‌هایی اندیشیده شده است.

وی تاکید کرد: تمام تمهیدات ترافیکی لازم برای خروج هرچه بهتر زائران از شهر مهران و همچنین حرکت آن‌ها به سوی محل سکونت شان اندیشیده شده است.

سرهنگ کوهزادی با بیان اینکه حمل و نقل عمومی و اتوبوس‌های واحد به حد لازم و کافی در پایانه مرزی و همچنین پایانه برکت مستقر هستند، گفت: به محض ورود زائران به داخل کشور آماده انتقال آن‌ها به محل پارکینگ‌های درون شهری و خارج از شهر هستیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول