اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

درج نشانگر رنگی تغذیه‌ روی ۹۸.۲ درصد محصولات تولیدی در چهارمحال و بختیاری

مدیر اداره نظارت بر مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: ۹۸.۲ درصد محصولاتی که در استان تولید می‌شود تحت کنترل بوده و نشانگرهای رنگی تغذیه‌ای برای آن‌ها درج شده است.

درج نشانگر رنگی تغذیه‌ روی ۹۸.۲ درصد محصولات تولیدی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری، ابراهیم داوودی گفت: در طول یک سال گذشته فعالیت‌های مهمی از سوی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در راستای تغییر و اصلاح الگوی مصرف و حفظ سلامت عمومی صورت گرفته است.

مدیر اداره نظارت بر مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با اشاره به صدور حدود ۳۶۷ پروانه ساخت بهداشتی توسط معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، افزود: همچنین در همین سال ۲۱۸ شناسه نظارت صادر شد.

وی با بیان اینکه ۳۸۴ مورد گواهی بهداشتی جهت صادرات محصولات ایمن و سالم در چهارمحال و بختیاری صادر شده است، ادامه داد: ۹۸.۲ درصد محصولاتی که در استان تولید می‌شود تحت کنترل بوده و نشانگرهای رنگی تغذیه‌ای برای آن‌ها درج شده است.

انتهای پیام/68020/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول