اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

بحرانی در تأمین دارو در البرز وجود ندارد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با اشاره به شرایط کشور تأمین و عرضه ی دارو را استراتژیک برشمرد و گفت: بحرانی در تأمین دارو در البرز وجود ندارد.

بحرانی در تأمین دارو در البرز وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حسین کریم، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز ظهر امروز در نشست با انجمن داروسازان استان که با هدف همکاری های بیشتر و بررسی چالش های موجود در این حوزه برگزار شد، گفت: دانشگاه علوم پزشکی همواره در کنار انجمن داروسازان استان در جهت اعتلا و برطرف کردن دغدغه های داروسازان است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز هدایت به سمت مسیر صحیح، نظارت کافی و دقیق و مشورت دادن در تمام زمینه های دارو از تولید تا عرضه و پخش را از رسالت های مهم این انجمن دانست و افزود: انجمن داروسازان باید بر غنای آموزش و بار علمی با برگزاری دوره های تخصصی و کنفرانس های علمی اهتمام بیشتری داشته باشد.

وی با اشاره به شرایط کشور تأمین و عرضه ی دارو را استراتژیک برشمرد و اذعان کرد: تا به این لحظه بحرانی در تأمین دارو در البرز وجود ندارد. دانشگاه علوم پزشکی و به ویژه معاونت غذا و دارو در کنار انجمن داروسازان استان در رفع چالش ها و دغدغه های این حوزه ایستاده است.

طی این نشست دغدغه ها و موضوعات صنف داروسازان و داروخانه ها توسط اعضای هیأت مدیره انجمن داروسازان استان مطرح و بر همکاری و تعاملات بیشتر انجمن با معاونت غذا و داروی دانشگاه در جهت آموزش، نظارت و صیانت از حقوق داروسازان و داروخانه ها تأکید شد.

انتهای پیام/د/1104/س/1

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول